d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Min Flickvän > No Hate
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 07:10am
Quote (Hellgren @ Oct 10 2012 12:22am)
Hoppas du gängar gött med polacksvinet TEPOSEFITTA


Du har ju varit nära att gänga henne på en fest LOL
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 10 2012 10:07am
Quote (Teposen @ 10 Oct 2012 14:10)
Du har ju varit nära att gänga henne på en fest LOL


Pfft, inte ens då skulle jag ta i henne med handskar..

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 10 2012 10:22am
Hörde att Hellgren drog på henne, måste känt sådär bra efteråt!
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 10:26am
Quote (Spetch @ Oct 10 2012 05:22pm)
Hörde att Hellgren drog på henne, måste känt sådär bra efteråt!


This.

No deny Hellgren.
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 11 2012 08:54am
lol dis 5/10
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 11 2012 12:23pm
Quote (Spetch @ 10 Oct 2012 17:22)
Hörde att Hellgren drog på henne, måste känt sådär bra efteråt!


Quote (Teposen @ 10 Oct 2012 17:26)
This.

No deny Hellgren.


Usch!
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll