d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Temperatur > I Datorn
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 9 2012 02:26pm
Quote (Errorz @ Oct 9 2012 09:20pm)
Min dator är 85C, känns ju som att det är lite väl mkt.

är typ omöjligt att rensa denna laptop från damm dessutom, vågar inte öppna upp skiten för då lär jag nog förstöra något.


köpte en kylplatta, kommer inte över 57, dock vet jag inte vilket som är viktigast att hålla låg temp på
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 9 2012 02:32pm
Quote (031 @ 9 Oct 2012 22:26)
köpte en kylplatta, kommer inte över 57, dock vet jag inte vilket som är viktigast att hålla låg temp på


Det roliga är, jag använder också en kylplatta men ändå så håller datorjäveln på att brinna upp.

Har kollat hur man ska göra för att kunna öppna skiten så man kommer åt fläkten.
Måste i stort sätt plocka bort allt för att komma åt den....

Ska man ta sig ann o försöka öppna upp den och dammsuga rent den eller vafan ska ja göra
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll