d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Hatar 80talist Föräldrar ~27+
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 7 2012 08:39am
Quote (Fil @ 7 Oct 2012 14:28)
Ah, dessa fritidsgårdar blir mer som en uppsamlingsplats! :r


Precis! kanske du känner dig sugen att joina min klan så vi kan motverka sånt där tillsammans? För i såna här sammanhang så funkar inte pokémon mentaliteten "ensam är stark".
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 08:54am
Quote (eviilution @ Oct 7 2012 03:22pm)
nää, det är där dom hittar till sina gäng för att sedan planera "dåd".


Quote (Fil @ Oct 7 2012 03:28pm)
Ah, dessa fritidsgårdar blir mer som en uppsamlingsplats! :r


Koncentrationsläger?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 7 2012 08:59am
Quote (031 @ 7 Oct 2012 16:54)
Koncentrationsläger?


Wat

Nej, de lär sig inte att bli koncentrerade där :r
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 7 2012 09:11am
Quote (031 @ 7 Oct 2012 15:54)
Koncentrationsläger?


Inb4 Makta...


Fuck!
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 7 2012 09:20am
Quote (Makta @ Oct 7 2012 04:11pm)
Inb4 Makta...


Fuck!


:cry:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 7 2012 10:18am
Quote (eviilution @ 7 Oct 2012 16:22)
nää, det är där dom hittar till sina gäng för att sedan planera "dåd".


Xd
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll