Quote (Fil @ 6 Oct 2012 10:08)
minns inte vad ni skrev?
Var ni inte bara roliga?
Jo, skrev väl ngt om modermodemet och om att man kan ta bort system32 mappen(GÖR INTE DET) Skrev inte det iof. Men vafan är man inte tappad som barn så förstår man väl det?
This post was edited by c00kie_m0nster on Oct 6 2012 02:28am