d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ljudproblem
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 6 2012 02:28am
Quote (Fil @ 6 Oct 2012 10:08)
minns inte vad ni skrev?
Var ni inte bara roliga?



Jo, skrev väl ngt om modermodemet och om att man kan ta bort system32 mappen(GÖR INTE DET) Skrev inte det iof. Men vafan är man inte tappad som barn så förstår man väl det?

This post was edited by c00kie_m0nster on Oct 6 2012 02:28am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 6 2012 03:13am
Quote (c00kie_m0nster @ 6 Oct 2012 10:28)
Jo, skrev väl ngt om modermodemet och om att man kan ta bort system32 mappen(GÖR INTE DET) Skrev inte det iof. Men vafan är man inte tappad som barn så förstår man väl det?


blev inte suspendad iaf :)

tror fanimej han gjorde det :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 6 2012 03:57am
Quote (c00kie_m0nster @ 6 Oct 2012 10:28)
Jo, skrev väl ngt om modermodemet och om att man kan ta bort system32 mappen(GÖR INTE DET) Skrev inte det iof. Men vafan är man inte tappad som barn så förstår man väl det?


haha just fan! :lol:
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 6 2012 12:01pm
Seriösa tråden eller?

prova att jucka lite på datorn eller så kan du prova att köpa en ny
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll