d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Folk Till Sweden Guilden Tack
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 26 2012 09:38am
Quote (Kuw @ 26 Sep 2012 17:32)
Like bra tolkning som och säga du är bög.
lika mycket logik.


Haha, det värsta är att han har rätt.

Är vi emon för att vi inte vill gå med i en random guild?

Pro brain
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 09:39am
Tjenare mannen, jag tycker det är jättehäftigt att äga en stor guild.

Kolla bara in min guild, så jävla cool och stor jag känner mig.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 26 2012 09:53am
Quote (Intenso8 @ 26 Sep 2012 16:33)
Birthday: 22 Dec 1984 (Male)

http://funny-pictures-blog.com/wp-content/uploads/2011/03/stupid-500x353.jpg


snabbrunkarN
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 26 2012 10:18am
100% randoms i den, NO thx You
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Sep 26 2012 10:37am
Quote (Fil @ 26 Sep 2012 16:38)
Haha, det värsta är att han har rätt.

Är vi emon för att vi inte vill gå med i en random guild?

Pro brain


ända personen med intelligens jag sett än så länge :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 10:43am
Quote (Kuw @ 26 Sep 2012 18:37)
ända personen med intelligens jag sett än så länge :)


Han snackar skit om dig, han ger dig inte en komplimang.

Han är en jävla fitta.

Pro brain.

This post was edited by snoramej on Sep 26 2012 10:44am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 26 2012 10:51am
Quote (Kuw @ 26 Sep 2012 18:37)
ända personen med intelligens jag sett än så länge :)


not sure if serious or just really stupid
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 26 2012 10:58am
Quote (Kuw @ 26 Sep 2012 18:37)
ända personen med intelligens jag sett än så länge :)



hmm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 26 2012 11:02am
Quote (Kuw @ Sep 26 2012 05:37pm)
ända personen med intelligens jag sett än så länge :)


Det är faktiskt ganska roligt att du klankar ner på folks intelekt när du själv använder ända som är en synonym för arsle istället för enda.



Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 26 2012 11:03am
Quote (Spetch @ 26 Sep 2012 15:44)
Samla alla nötter på ett och samma ställe så att folk förstår vilka de är, smart tänkt!

E/
Din avatar, signatur och just att du länkar till din profil i själva signaturen talar ju för sig själv.
Men vafan, PEACE BRUSHAN YAO


Lite som du tänkte då eller?! Hehehehehehehehehhehehehehehehheheheheiheiheihgieheoihoiohieoihoioiheoihoeiohieohieoiheoiohee

..owait :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234514Next
Closed New Topic New Poll