d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 2 Softcore Nl > Pvp Chars
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 04:18am
känner du mig? nej
tror jag att jag är bäst? nej?
har jag sagt det? nej?
helrandom snubbe visst och?


This post was edited by Coldswede on Sep 22 2012 04:19am
Member
Posts: 1,010
Joined: Apr 17 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 22 2012 04:19am
Fan va folk lipar då.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 22 2012 04:21am
Quote (dej @ 22 Sep 2012 12:17)
din attityd som är problemet

helrandom snubbe som tror att han är #1 och dissar alla andra och tror han är king1

du är kingen utan K

diss1


Ooooooooooooooooooooooooooooooouh!
Member
Posts: 1,010
Joined: Apr 17 2010
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 22 2012 04:21am
Quote (dej @ Sep 22 2012 12:17pm)
din attityd som är problemet

helrandom snubbe som tror att han är #1 och dissar alla andra och tror han är king1

du är kingen utan K

diss1


Du är ful.
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 04:31am
rapporterade anledning spam//
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 22 2012 04:37am
Jag ser så mycket av mig själv för 4 år sedan i den här grabben.. Blir ju nästan tårögd.

This post was edited by snoramej on Sep 22 2012 04:37am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 22 2012 04:41am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 11:18am)
känner du mig? nej
tror jag att jag är bäst? nej?
har jag sagt det? nej?
helrandom snubbe visst och?


om jag känner dig? hade åkt in i fängelset som pedofil då
ja du tror att du är bäst
ja du har sagt det eftersom du gör en clan
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 04:42am
så om man gör en clan så tror man att man är bäst ^^ bra argument
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 22 2012 04:43am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 11:42am)
så om man gör en clan så tror man att man är bäst ^^ bra argument


varför göra en clan om man inte ska bli den bästa clanen? WeP >
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Sep 22 2012 04:43am
tidsfördriv
Go Back To Svenska Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll