d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Simon! > På 20 års Dagen
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 26 2012 03:47pm
Quote (Alphabetz @ 25 Sep 2012 20:21)
Fyra och ett halvt år senare, och typ ingen vet vem man är, usch på er.

Tack så mycket Marcus! :) <3


Nog vet jag de, men vem håller reda på när alla fyller år?

Vet knappt när jag själv fyller år.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll