Quote (snoramej @ Sep 16 2012 10:01pm)
Haha
Jag tycker det bara är kul (obviously inte när det är ZvZ men alla MUs förutom mirrors är roliga att se 6 games

Problemet är ju att det ofta bara blir 2 games för att personen från wb vinner
jag vill se bo7 så att det minimum blir 4