d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Starcraft I Globen!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 16 2012 03:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Sep 2012 22:52)
Jag tycker det suger hårt just pga att finalen blir så jävla anal

2 stycken bo3's my ass


Haha

Jag tycker det bara är kul (obviously inte när det är ZvZ men alla MUs förutom mirrors är roliga att se 6 games :D
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 03:01pm
EGVoRtiX :ph34r: :bonk:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 16 2012 03:01pm
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ en till Bo3, det skiter jag i nu ska jag sova :/
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 03:03pm
Quote (sturm @ Sep 16 2012 10:01pm)
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ en till Bo3, det skiter jag i nu ska jag sova :/


u serious bro? desto mer matcher desto bättre ^_^
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 16 2012 03:03pm
GANGNAM STYLE

HYUNA

OP OP OP
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 03:04pm
Quote (snoramej @ Sep 16 2012 10:01pm)
Haha

Jag tycker det bara är kul (obviously inte när det är ZvZ men alla MUs förutom mirrors är roliga att se 6 games :D


Problemet är ju att det ofta bara blir 2 games för att personen från wb vinner

jag vill se bo7 så att det minimum blir 4

Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 03:24pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 16 2012 03:27pm
Quote (bomben @ Sep 16 2012 10:24pm)


EGcurse

Fattar inte vad dom sysslar med där borta

Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 16 2012 03:54pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 16 2012 10:27pm)
EGcurse

Fattar inte vad dom sysslar med där borta



GG there is no curse '-'

Fan vad fail ceremonierna känns dock ^^ haha
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 16 2012 03:58pm
rachels diss var #1
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll