d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tips På Bra Iphone Hörlurar? (mobil) > Ja
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 15 2012 01:43pm
Quote (snoramej @ 15 Sep 2012 21:25)
Det kan du.

KÖP DOM BARA.

UGHHHHH

Det är de bästa, de mest prisvärda lurarna du kan köpa.

KÖP


+1
this
10/10
GG
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 01:51pm
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 21:43)
ute å går mycket med hunden, 

?:O


Kabeln är lite jobbigare än vanligt med just det, men det är inget som inte går att lösa. Bara sätta fast den lite extra i fickan/under tröjan/whatever, jag har inga problem.

Kabeln trasslar inte och den går inte sönder precis vid kontakten heller, som alla andra jag testat gör. Har testat 10+ olika in-ear-hörlurar och dessa är de enda som har hållt längre än 8 månader.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 15 2012 01:55pm
Quote (snoramej @ Sep 15 2012 07:51pm)
Kabeln är lite jobbigare än vanligt med just det, men det är inget som inte går att lösa. Bara sätta fast den lite extra i fickan/under tröjan/whatever, jag har inga problem.

Kabeln trasslar inte och den går inte sönder precis vid kontakten heller, som alla andra jag testat gör. Har testat 10+ olika in-ear-hörlurar och dessa är de enda som har hållt längre än 8 månader.


Jag fattar inte , är Kabeln kort, eller va ? :P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 02:03pm
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 21:55)
Jag fattar inte , är Kabeln kort, eller va ? :P


Den är platt och tjock, istället för rund och smal.
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 15 2012 02:08pm
Quote (snoramej @ Sep 15 2012 08:03pm)
Den är platt och tjock, istället för rund och smal.


varför blir de dåligt å gå runt med den då?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 15 2012 02:11pm
Quote (heavypala @ 15 Sep 2012 22:08)
varför blir de dåligt å gå runt med den då?


Om den hänger löst kommer du få ljud som fortplantar sig i kabeln, riktigt irriterande ljud. Men om den sitter ordentligt så händer det inte.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 15 2012 02:18pm
Quote (Fil @ 15 Sep 2012 22:11)
Om den hänger löst kommer du få ljud som fortplantar sig i kabeln, riktigt irriterande ljud. Men om den sitter ordentligt så händer det inte.


Precis

Det är sjukt värt det dock, har myyyycket hellre den kabeln än den runda smala.

Det är väldigt enkelt att få fast den ändå.

KÖP

This post was edited by snoramej on Sep 15 2012 02:18pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 16 2012 04:05am
Quote (heavypala @ Sep 15 2012 08:56pm)
Jag vill ha hörlurar så man kan ha hur hög som helst, utan att det hörs utåt ;/


jag lyssnar ganska högt, och upplever att det låter ganska mycket utåt utan att ha på högsta volymen.
till skillnad ifrån kanske urbanears som har bättre isolering men sämre ljud.

imo
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Sep 21 2012 09:49am
En Klasskamrat har skaffat sådana, Isoleringen var kass, men ljudet och dunket var bra,
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 21 2012 09:55am
applestore här i täbban har ett par balla iphone in-ear lurar, de ser ut att vara bajskass kvalite för det är inge sånadära pluppar på dom, men dom har sjuuukt nice kvalite, man hör ingenting ut men man hör fortf vad folk säger runt omkring en
kostar förövrigt bara 250 spänn och är en original appleprodukt

hittade dom
http://store.apple.com/se/product/MD827ZM/A/apple-earpods-med-fj%C3%A4rrkontroll-och-mikrofon?fnode=49

This post was edited by ChingeR on Sep 21 2012 10:00am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll