d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > En Fråga Här > Behöver Lite Hjälp
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 11 2012 08:31am
Haters gonna hate.

vet inte vad ni letade efter, var ju obvious radio musik när jag sa att den hade spelats på 105.6. Så förstår inte varför alla vart så arga/besvikna, var det bara för att jag postaed eller för att ni förväntade er nåt helt annat?
Member
Posts: 162
Joined: Sep 13 2010
Gold: 0.00
Sep 11 2012 11:53am
Quote (Intenso8 @ Sep 10 2012 04:45pm)
säg till sen vilken låt om du nu kommer på den :)



varför skrev du inte bara hur beat:et gick - .-


duh duh duh duh, duh duh duh duhdu hu duhduh uduhu duhuhu
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 11 2012 01:23pm
Aja tar väl och svarar på era posts då.

Quote (Simon @ 11 Sep 2012 08:41)
omfg den är så jävla värdelös och den bevisar ÄNNU än gång att vilken skitlåt som helst kan bli en världshit  :wallbash:
allt man behöver är en refräng som vem som helst kan sjunga med i
den kan ju inte ens ha varit svår att kommit på eller göra heller


Håller dock med dig delvis, förutom när du säger den är värdelös dock.

Men de är sant, många låtar som inte känns extremt välgjorda blir jätte kända, dock glöms de bort ganska snabbt också, kom ihåg det. Gammal legendarisk musik håller i sig längre, huehue.

Tror inte heller låten har varit så svår att göra, men den kan ju fortfarande vara bra för de?

Sen så en sak jag personligen stör mig på är hur många låtar idag är gjorda så att det tar nån "snygg cool" tjej som knappt kan sjunga och massa auto tune typ sen ska hon sjunga en låt som hon knappt varit med och gjort.
Jämfört med förut var det inte utseendet som styrde musiken.



Quote (PlaaD @ 11 Sep 2012 09:11)
...........


Abo på dig själv du, eller va?




Quote (Fil @ 11 Sep 2012 09:50)
Låten passar perfa till "hits for kids".. Inte min tekopp direkt :r


Vet inte exakt hur du menar nu men det låter rätt dumt.



Quote (Intenso8 @ 11 Sep 2012 13:09)
blev sjukt besviken...


Och din post är, ja jag vet inte, värst egentligen, varför blev det du??

Skulle jag sökt nån gammal hårdrock låt från 80 talet? Eller nån hardcore metal låt som nån liten icke känd grupp har gjort?! Eller varför blev du besviken som du säger?

Tycker min beskrivning var ganska bra på de jag sökte.


Quote (Pissboss3 @ 11 Sep 2012 13:43)
TAKATA!!!!!!!!!!!!!!!!

http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2012/014/d/a/__lolface___gif_by_neki844-d4mc5ji.gif


Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 11 2012 01:36pm
Quote (Litttle_Brother @ 11 Sep 2012 21:23)
Aja tar väl och svarar på era posts då.



Håller dock med dig delvis, förutom när du säger den är värdelös dock.

Men de är sant, många låtar som inte känns extremt välgjorda blir jätte kända, dock glöms de bort ganska snabbt också, kom ihåg det. Gammal legendarisk musik håller i sig längre, huehue.

Tror inte heller låten har varit så svår att göra, men den kan ju fortfarande vara bra för de?

Sen så en sak jag personligen stör mig på är hur många låtar idag är gjorda så att det tar nån "snygg cool" tjej som knappt kan sjunga och massa auto tune typ sen ska hon sjunga en låt som hon knappt varit med och gjort.
Jämfört med förut var det inte utseendet som styrde musiken.





Abo på dig själv du, eller va?






Vet inte exakt hur du menar nu men det låter rätt dumt.





Och din post är, ja jag vet inte, värst egentligen, varför blev det du??

Skulle jag sökt nån gammal hårdrock låt från 80 talet? Eller nån hardcore metal låt som nån liten icke känd grupp har gjort?! Eller varför blev du besviken som du säger?

Tycker min beskrivning var ganska bra på de jag sökte.




http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/015/orly.jpg


haha hade höga förväntningar att det var en låt man inte hört som ändå är bra dock blev det typ en av de mest sönder spelade låtarna :)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 11 2012 02:44pm
Quote (Litttle_Brother @ Sep 10 2012 04:17pm)
tack för hjälpen alla, speciellt Intenso8.

Tyckte min beskrivning var ganska bra med tanke på hur lite jag hörde av den! :)
Helt okej låt, epic win intstrumentala biten.

Hittade precis:

http://www.youtube.com/watch?v=JjcE8d197N0

00:56 typ


:mellow:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 12 2012 02:52am
Har inte hatat, kände bara för att skrika ut TAKATATATATATA
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 12 2012 03:00am
Quote (Litttle_Brother @ 11 Sep 2012 16:31)
Haters gonna hate.

vet inte vad ni letade efter, var ju obvious radio musik när jag sa att den hade spelats på 105.6. Så förstår inte varför alla vart så arga/besvikna, var det bara för att jag postaed eller för att ni förväntade er nåt helt annat?


Vi hoppades att det var en bra låt

:cry:
Member
Posts: 205,346
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Sep 12 2012 12:35pm
Någon som kan hjälpa mig hitta en låt?

vet ej vad artist/genre eller vart jag hörde den någonstans..

var något sånthär typ :

"ohh. ohh, oohh, ohh"

will dn8 meny fg hehe
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 12 2012 02:11pm
Quote (Marcusd0 @ 12 Sep 2012 19:35)
Någon som kan hjälpa mig hitta en låt?

vet ej vad artist/genre eller vart jag hörde den någonstans..

var något sånthär typ :

"ohh. ohh, oohh, ohh"

will dn8 meny fg hehe


Måste varit denna du sökte?
http://www.youtube.com/watch?v=llyiQ4I-mcQ
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 12 2012 02:12pm
Jag letar efter en låt som jag hörde på en fest där jag fick ligga...

Den går typ såhär.


Uuhhh uwö uwö uwö


edit: jag hittade den: http://www.youtube.com/watch?v=xYoxBQ03wUQ
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll