d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hitta Dildos Hahaha
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 10 2012 05:55am
Quote (eviilution @ 10 Sep 2012 09:47)
Hon lägger ganska flitigt upp bh/tros bilder på facebook själv. Senaste nu inatt en bild där hon står i bh...

man får väl tycka vad man vill om de lol

e: om du vill se själv ching så får du vara duktig och kolla efter någon brud som gillat ganska många av mina bilder/kommetarer på senaste tiden. Har du tur kan du se bilderna hon lägger upp.


länk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 10 2012 06:16am
eviilutions fylletrådar levererar alltid

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 10 2012 08:37am
Okej här kommer bild, men som sagt är det mörkt som fan då jag glömde blixt.

Bilden var så stor så ni får en url. Grejen till vänster är den man styr vibratorn med och dildo till höger med vita kulor i mitten : )
http://dl.dropbox.com/u/86577482/20120908%5F222943.jpg


Får man lägga ut bild på brud i bh på jsp utan avstängning ?

e: fukk hon har tagit bort bilden ifrån fejsbok nu :/ Hon har förövrigt en massa andra "förut var jag tjock nu är jag smal bilder".

This post was edited by eviilution on Sep 10 2012 08:44am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 10 2012 08:51am
Quote (eviilution @ 10 Sep 2012 16:37)
Okej här kommer bild, men som sagt är det mörkt som fan då jag glömde blixt.

Bilden var så stor så ni får en url. Grejen till vänster är den man styr vibratorn med och dildo till höger med vita kulor i mitten : )
http://dl.dropbox.com/u/86577482/20120908222943.jpg


Får man lägga ut bild på brud i bh på jsp utan avstängning ?

e: fukk hon har tagit bort bilden ifrån fejsbok nu :/ Hon har förövrigt en massa andra "förut var jag tjock nu är jag smal bilder".


Ja det får du göra, lägg upp bild på henne nu.

Dirr.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 10 2012 08:58am
Quote (snoramej @ 10 Sep 2012 14:51)
Ja det får du göra, lägg upp bild på henne nu.

Dirr.


borta jue... Pallar ej lägga upp med ansikte osvosvosovsvovsvosvoov Så dom personer som ahr mig på fejsbok kan lätt ta reda på vem det är och sedan kolla hennes bilder alt. blogg.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 10 2012 09:01am
Quote (eviilution @ 10 Sep 2012 16:58)
borta jue... Pallar ej lägga upp med ansikte osvosvosovsvovsvosvoov Så dom personer som ahr mig på fejsbok kan lätt ta reda på vem det är och sedan kolla hennes bilder alt. blogg.


painta bort huvudet då.
Vi vill bara objektifiera hennes kropp ändå.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 10 2012 09:03am
Om jag minns rätt så används dom oftast som en typ av träning för den nedre regionen :ph34r: Så behöver inte vara slapp :lol:[/QUOTE]

springer du för att få bättre kondis eller äre för att få tjockare hud under fötterna?

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 10 2012 09:05am
[QUOTE=Chefen,10 Sep 2012 15:03]Om jag minns rätt så används dom oftast som en typ av träning för den nedre regionen :ph34r: Så behöver inte vara slapp :lol:[/QUOTE]

springer du för att få bättre kondis eller äre för att få tjockare hud under fötterna?

http://www.youtube.com/watch?v=XZCMhHpT844[/QUOTE]

det är mycket korrekt. Menhon hade aldrig använt dom sa hon för det var lite konstigt material, alltså måste han avänt dom minst en gång.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 10 2012 09:17am
Quote (eviilution @ 10 Sep 2012 16:58)
borta jue... Pallar ej lägga upp med ansikte osvosvosovsvovsvosvoov Så dom personer som ahr mig på fejsbok kan lätt ta reda på vem det är och sedan kolla hennes bilder alt. blogg.


Besviken.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 10 2012 10:10am
[QUOTE=eviilution,10 Sep 2012 15:05][QUOTE=Chefen,10 Sep 2012 15:03]Om jag minns rätt så används dom oftast som en typ av träning för den nedre regionen :ph34r: Så behöver inte vara slapp :lol:[/QUOTE]

springer du för att få bättre kondis eller äre för att få tjockare hud under fötterna?

http://www.youtube.com/watch?v=XZCMhHpT844[/QUOTE]

det är mycket korrekt. Menhon hade aldrig använt dom sa hon för det var lite konstigt material, alltså måste han avänt dom minst en gång.[/QUOTE]

makta kanske inte är så erfaren i ämnet B)

hahahaha! vekar vara en smart tjej de där..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll