[QUOTE=eviilution,10 Sep 2012 15:05][QUOTE=Chefen,10 Sep 2012 15:03]Om jag minns rätt så används dom oftast som en typ av träning för den nedre regionen

Så behöver inte vara slapp :lol:[/QUOTE]
springer du för att få bättre kondis eller äre för att få tjockare hud under fötterna?
http://www.youtube.com/watch?v=XZCMhHpT844[/QUOTE]
det är mycket korrekt. Menhon hade aldrig använt dom sa hon för det var lite konstigt material, alltså måste han avänt dom minst en gång.[/QUOTE]
makta kanske inte är så erfaren i ämnet
hahahaha! vekar vara en smart tjej de där..