Quote (x17 @ Sep 5 2012 08:14pm)
Kvarg, fun light, frysta bär och mjölk = win smoothie.
Keso + banan är också riktigt gott.
Men måste nog göra som majoriteten och säga att jag föredrar kvarg över keso.
Yes! Kvarg med bär, nötter, mjölk & funlight

Det är delikatess!
Quote (n1ghtm4r3 @ Sep 5 2012 07:57pm)
Mkay. Men tycker inte kesella ser så lockande ut att mixxa med vatten. Snabbt och enkelt att bara sleva i sig me sked

skall dock inhandla en blender asap för att mixa lite protein shakes på mornarna osv! Är alltid så trött på mornarna och min frukost är inte så stadig som den borde vara.
Kisella är en liten mer newb variant. Kvarg är mer hardcore : D
Dock nästan same shit.. Ja menar Kisella naturell är som kvarg.
This post was edited by Spetch on Sep 5 2012 12:44pm