Quote (snoramej @ 4 Sep 2012 16:57)
Än en gång, överskattad har ingenting med priset att göra
Folk påstår att logitech-mössen är den bästa musen de någonsin testat, men jag kan ärligt säga att det är pga. att de inte har provat på någon annan mus eller för att de har haft en dålig upplevelse med andra möss.
Jag sa aldrig att den inte var prisvärd, endast att den var överskattad.
Han som skapade tråden skrev aldrig heller att den måste vara billig.
du hoppa precis över alla andra punkter jag hade?
jag har provat på razers också, vilket sägs vara den "största" spelmusen,
men den är fan inte ergonomisk för fem öre
själva speccsen är ju lika i alla möss, det är nästan enbart ergonomi / pris som skiljer möss åt.