d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skatez Till Datormöss
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 08:57am
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 16:37)
hur kan logitechs vara överskattade?
den är dubbelt så billig som alla andra möss,
den är minst like bra i dps osv osv
tål skjut mkt stryk
bästa ergonomin

hmm, jadu.


Än en gång, överskattad har ingenting med priset att göra

Folk påstår att logitech-mössen är den bästa musen de någonsin testat, men jag kan ärligt säga att det är pga. att de inte har provat på någon annan mus eller för att de har haft en dålig upplevelse med andra möss.

Jag sa aldrig att den inte var prisvärd, endast att den var överskattad.

Han som skapade tråden skrev aldrig heller att den måste vara billig.
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Sep 4 2012 09:24am
Quote (snoramej @ 4 Sep 2012 16:57)
Än en gång, överskattad har ingenting med priset att göra

Folk påstår att logitech-mössen är den bästa musen de någonsin testat, men jag kan ärligt säga att det är pga. att de inte har provat på någon annan mus eller för att de har haft en dålig upplevelse med andra möss.

Jag sa aldrig att den inte var prisvärd, endast att den var överskattad.

Han som skapade tråden skrev aldrig heller att den måste vara billig.



du hoppa precis över alla andra punkter jag hade?
jag har provat på razers också, vilket sägs vara den "största" spelmusen,
men den är fan inte ergonomisk för fem öre

själva speccsen är ju lika i alla möss, det är nästan enbart ergonomi / pris som skiljer möss åt.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 09:55am
Quote (RistVaLL @ 4 Sep 2012 17:24)
du hoppa precis över alla andra punkter jag hade?
jag har provat på razers också, vilket sägs vara den "största" spelmusen,
men den är fan inte ergonomisk för fem öre

själva speccsen är ju lika i alla möss, det är nästan enbart ergonomi / pris som skiljer möss åt.


Ergonomi är ytters individuellt, jag hatar razer-möss, jag hatar även logitech-musen för att den är obekväm.

Så här ser min ut:

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 4 2012 10:06am
Quote (snoramej @ 4 Sep 2012 17:55)
Ergonomi är ytters individuellt, jag hatar razer-möss, jag hatar även logitech-musen för att den är obekväm.

Så här ser min ut:

http://cdn-web.steelseries.com/wp-content/uploads/SteelSeries-Xai-Laser-back.jpg


detta :)

kör med en trust bluespot precision mycket skön för hand och handled
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 4 2012 10:35am
deathadder bäst ever
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 10:40am
Quote (dej @ 4 Sep 2012 18:35)
deathadder bäst ever


Se där, ett till exempel på att det är otroligt individuellt.

Who could have known?
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 4 2012 10:48am
Quote (dej @ 4 Sep 2012 18:35)
deathadder bäst ever


aldrig provat den, är den stor?
jag behöver en större råtta egentligen, har rätt stora händer.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 4 2012 11:32am
Quote (Nickeee @ Sep 4 2012 05:48pm)
aldrig provat den, är den stor?
jag behöver en större råtta egentligen, har rätt stora händer.


ja den är rätt stor

du kan ju öppna förpackningarna i din lokala butik och kolla vad som passar ungefär

jag är helkär i min deathadder, min gick sönder efter ett par år (slitage på sladden för jag snurrade den när jag hade tårkigt heh3) köpte en ny deathadder samma dag
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 4 2012 12:42pm
Quote (dej @ 4 Sep 2012 19:32)
ja den är rätt stor

du kan ju öppna förpackningarna i din lokala butik och kolla vad som passar ungefär

jag är helkär i min deathadder, min gick sönder efter ett par år (slitage på sladden för jag snurrade den när jag hade tårkigt heh3) köpte en ny deathadder samma dag


tyvärr finns ingen lokal butik, heh.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 4 2012 12:45pm
Jag gillar också steelseries möss, haft min i två år inga problem alls.

Inte var den dyr heller

På headsetfronten kan jag bara hålla med dom som sa logitech, jävligt prisvärda på den avdelningen.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll