☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Helt Klart Värt Bold > Luleås Stolthet.
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 847
Replies: 26
Track Topic
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#21
Sep 6 2012 04:19pm
Quote (snoramej @ Sep 6 2012 11:13pm)
Hahahaha ja. Han är störtskön ju!
Aa det ser sjukt dumt ut när han anstränger sig som fan för att se skitarg ut och inte kolla in i kameran
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#22
Sep 6 2012 04:35pm
VAD i helvette gör han med händerna? ''kom inte närmare,lilla hjärtat''
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#23
Sep 6 2012 04:39pm
pite rapparna kunde leverera lite roligt iaf så där ~06
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#24
Sep 6 2012 04:45pm
Quote (Chefen @ 7 Sep 2012 00:39)
pite rapparna kunde leverera lite roligt iaf så där ~06
http://www.youtube.com/watch?v=ICatQCwVHJI
Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.
This post was edited by snoramej on Sep 6 2012 04:45pm
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#25
Sep 6 2012 04:47pm
Quote (snoramej @ 6 Sep 2012 22:45)
Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.
dom här var också seriös på sin tid, dock snart 8 år sedan
Charlieone
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold
:
47.00
#26
Sep 7 2012 08:24pm
Quote (snoramej @ Sep 7 2012 12:45am)
Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.
"Jävligt moget du skulle nog fan inte kunna göra så mycket bättre låt"
fan vad jag älskar sådana argument.
addesmile
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold
:
0.00
Warn: 30%
#27
Sep 8 2012 01:46pm
umeå >
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact