d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Helt Klart Värt Bold > Luleås Stolthet.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 6 2012 04:19pm
Quote (snoramej @ Sep 6 2012 11:13pm)
Hahahaha ja. Han är störtskön ju!


Aa det ser sjukt dumt ut när han anstränger sig som fan för att se skitarg ut och inte kolla in i kameran
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 6 2012 04:35pm
VAD i helvette gör han med händerna? ''kom inte närmare,lilla hjärtat''
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 6 2012 04:39pm
pite rapparna kunde leverera lite roligt iaf så där ~06

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 6 2012 04:45pm
Quote (Chefen @ 7 Sep 2012 00:39)
pite rapparna kunde leverera lite roligt iaf så där ~06

http://www.youtube.com/watch?v=ICatQCwVHJI


Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.

This post was edited by snoramej on Sep 6 2012 04:45pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 6 2012 04:47pm
Quote (snoramej @ 6 Sep 2012 22:45)
Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.



dom här var också seriös på sin tid, dock snart 8 år sedan
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 7 2012 08:24pm
Quote (snoramej @ Sep 7 2012 12:45am)
Min grabb är ju 100% seriös, ser du inte kommentarerna på youtube? Inget skämt.


"Jävligt moget du skulle nog fan inte kunna göra så mycket bättre låt"

fan vad jag älskar sådana argument.
Member
Posts: 19,916
Joined: Oct 8 2006
Gold: 0.00
Warn: 30%
Sep 8 2012 01:46pm


umeå >
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll