Quote (Svartermetalisk @ Aug 31 2012 09:40pm)
Det är bara du som blivit äldre

Skulle inte vilja säga det, första gången tyckte jag det var relativt mycket små ungar samt fjortisar där,, andra gången var det helt outhärdligt,, de hade faen lappar på toaletterna att man inte fick knulla där osv '-'
Dock om jag ska åka dit igen ska jag först ha kvallat in till ngn turnering och åka för turneringen,, aldrig att jag åker dit bara för att gibba igen..
Edit; E-sporten gillar jag dock väldigt mycket på DH,, och gillar DH med för den delen..
This post was edited by bomben on Sep 1 2012 08:52am