d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1234536Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 31 2012 04:50pm
Quote (Spetch @ Sep 1 2012 12:35am)
Åker dit för CS:GO och HoN. Vi får dra en jsp träff.


Yes. Hon!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 31 2012 06:29pm
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Litttle_Brother, Marcusd0, kaptenen


kaptenen



kaptenen



kaptenen
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 31 2012 06:35pm
jag drar dit, är ju sponsrad B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 1 2012 07:11am
Quote (pawa @ Sep 1 2012 02:35am)
jag drar dit, är ju sponsrad  B)



Så ni ska ha SAMHALL-tryck på baksidan av era tröjor? :rofl:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 1 2012 08:39am
Quote (Spetch @ 1 Sep 2012 15:11)
Så ni ska ha SAMHALL-tryck på baksidan av era tröjor? :rofl:


BUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Sep 1 2012 08:42am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 31 2012 09:40pm)
Det är bara du som blivit äldre :P



Skulle inte vilja säga det, första gången tyckte jag det var relativt mycket små ungar samt fjortisar där,, andra gången var det helt outhärdligt,, de hade faen lappar på toaletterna att man inte fick knulla där osv '-'

Dock om jag ska åka dit igen ska jag först ha kvallat in till ngn turnering och åka för turneringen,, aldrig att jag åker dit bara för att gibba igen..

Edit; E-sporten gillar jag dock väldigt mycket på DH,, och gillar DH med för den delen..

This post was edited by bomben on Sep 1 2012 08:52am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 1 2012 09:19am
Quote (bomben @ 1 Sep 2012 16:42)
Skulle inte vilja säga det, första gången tyckte jag det var relativt mycket små ungar samt fjortisar där,, andra gången var det helt outhärdligt,, de hade faen lappar på toaletterna att man inte fick knulla där osv '-'

Dock om jag ska åka dit igen ska jag först ha kvallat in till ngn turnering och åka för turneringen,, aldrig att jag åker dit bara för att gibba igen..

Edit; E-sporten gillar jag dock väldigt mycket på DH,, och gillar DH med för den delen..


Jag åker inte dit för att spela datorspel heller, vem gör det? Det kan jag göra i mitt rum. :p
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 10:51am
Quote (snoramej @ 1 Sep 2012 17:19)
Jag åker inte dit för att spela datorspel heller, vem gör det? Det kan jag göra i mitt rum. :p


jag brukar åka för att knulla småpojkar inne på toaletterna
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Sep 1 2012 11:25am
Quote (Intenso8 @ Sep 1 2012 06:51pm)
jag brukar åka för att knulla småpojkar inne på toaletterna


this. What else?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Sep 1 2012 01:51pm
Quote (Intenso8 @ Aug 31 2012 05:08pm)
det är väl självklart att man sitter i D


Det luktar inget vidare i den salen..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234536Next
Add Reply New Topic New Poll