d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fått Mac I Skolan, Behöver Tips På Spel. > Tpb är Blockat.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 30 2012 08:32am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 16:07)
En mac är inte värt.

Jag är fan inte fattig, jag bor i Danderyd.

Ska jag alltså säga nej till en gratis dator?


ja, annars är man fattig -_-'
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 30 2012 08:46am
Quote (SCXiao @ 30 Aug 2012 12:49)
Vi brukade lira Liero och ElastoMania


Vi spelade Starcraft och Action Quake.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 30 2012 08:49am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 14:07)
En mac är inte värt.

Jag är fan inte fattig, jag bor i Danderyd.

Ska jag alltså säga nej till en gratis dator?



kan inte direkt stockholm, men är det förorten/industri området mellan arlanda & sthlm? hur som hellst så bryr jag mig inte speciellt hårt :) dessutom bor dina päron där och inte du

det jag menade va som ''jag är inte fattig, har mac'' och så har du fått den, du sa emot dig själv, steget längre kompis
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Aug 30 2012 11:19am
quake live
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 30 2012 11:21am
Wc3?
Heroes 3
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 30 2012 11:25am
Tetris?
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Aug 30 2012 11:44am
Som SCXiao nämnde innan. ElastoMania och Liero, fyfan vilket jävla ös man hade med Gauss-Gun och fladdra runt hela jävla skärmen:D
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 03:01pm
Quote (Chefen @ Aug 30 2012 04:49pm)
kan inte direkt stockholm, men är det förorten/industri området mellan arlanda & sthlm? hur som hellst så bryr jag mig inte speciellt hårt :) dessutom bor dina päron där och inte du

det jag menade va som ''jag är inte fattig, har mac'' och så har du fått den, du sa emot dig själv, steget längre kompis


Är 11 år, orkar tyvärr inte läsa allt du skrev, för avancerat språk.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 30 2012 03:37pm
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 03:07pm)
En mac är inte värt.

Jag är fan inte fattig, jag bor i Danderyd.

Ska jag alltså säga nej till en gratis dator?


Pfft, stolt över att bo i Danderyd?: D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 03:52pm
Quote (PhearCIII @ 30 Aug 2012 23:37)
Pfft, stolt över att bo i Danderyd?: D


Exakt! Oliwer bor i Tumba, han har koll på villorna.





























































:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll