d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som Spela D2 än? > Bara Undrar?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 28 2012 11:03am
Spelar 12h dagligen och är aktiv, men inget free kkty bro np
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Aug 28 2012 11:03am
Quote (DUNK3LHEIT @ 28 Aug 2012 17:02)
tackar :)




vassego....då kan du ju nu svara på frågan om dom va tömda;)

btw hoppas du får nån användning av sakerna..


This post was edited by kung_kanta on Aug 28 2012 11:03am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 28 2012 11:06am
nej
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 28 2012 11:07am
Quote (kung_kanta @ Aug 28 2012 06:03pm)
vassego....då kan du ju nu svara på frågan om dom va tömda;)

btw hoppas du får nån användning av sakerna..


fan va trevligt detta var!

ja det får jag!

This post was edited by DUNK3LHEIT on Aug 28 2012 11:08am
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
Aug 28 2012 11:09am
he det...ses....bb folks!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2012 11:14am
varför vill man ha sakerna, kul o lira med sig själv.... kör singeplayer då!
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 28 2012 06:35pm
d2 > d3
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 29 2012 01:35am
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 00:35)
d2 > d3


Vem fan är du? En sån där jävla färsking eller ?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 29 2012 01:39am
Quote (eviilution @ 29 Aug 2012 08:35)
Vem fan är du? En sån där jävla färsking eller ?


rape mode on
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 29 2012 01:40am
jo lite då och då
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll