Quote (umade @ Aug 26 2012 10:04pm)
Pojkar, flickor, jag vet att ni hatar Sverige men tänk så här.
Vill ni titta på sport och inte tvingas till en reklampaus hela tiden och på så vis missa halva evenemanget?
Betala då TV avgift. Betalar ni detta så hjälper ni SVT.
Ni hjälper SVT att kunna behålla evenemang som OS, VM och så vidare.
Fyran har redan fått sina händer på vintersport och ni har väl märkt hur duktiga dom är på att visa reklam mitt i ett skidskytte när en svensk går mot målgång osv
Helt rätt
Kollar man på sport på SVT ska man betala TV-avgiften
Det jag motsätter mig är att personer som inte har en tv, inte har en radio ska bidra till Radio och TV program.
Socialistskit
det är 2012 svenskarna måste börja reagera på sån här skit om vi ska kunna lämna stenåldern ngn gång snart.