Quote (Alphabetz @ 23 Aug 2012 14:52)
Fungerar det med ens päron så är det jävligt najs att bo hemma likaså, typ gratis och godare mat lagad. What's not to love? Men att bo själv är fan magiskt, vilken jävla frihet.
Lär nog flytta hem sen när jag är klar med utbildningen, tvek på om jag kommer ha en lgh i sthlm tills dess.
Att bo i mina ynka 20 kvm är dock rätt onajs emellanåt, satans litet.
Inte alla som har turen att kunna bo gratis hemma heller
