d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Finns I Erat Kylskåp?
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 07:48am
Quote (berhemuli @ Aug 20 2012 02:46pm)
Borde du inte veta sånt här med tanke på att du är.. 29-30?


Lagade mycket mat när jag flytta hemifrån när jag var 19, sen tog det slut när jag blev 21~
Då blev det att käka ute istället
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 20 2012 08:08am
Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 15:48)
Lagade mycket mat när jag flytta hemifrån när jag var 19, sen tog det slut när jag blev 21~
Då blev det att käka ute istället


Så du lagade en massa mat på en gång så det räckte i 2år? Inte undra på att du inte gillar äta längre när man värmer upp dagen efter.


(den som inte förstår att jag skämtar är en inavlad tomat)



Anyways, okej men du minns inte något från dom tiderna? :O
Köp massa grönsaker, blanda, make soup. (Ni köttätare väljer väl o lägga till vad ni nu äter.)
Billigt och bra.. Annars behöver du.. Ost! Och massa random grejer du gillar. (obv)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 08:11am
Quote (berhemuli @ Aug 20 2012 03:08pm)
Så du lagade en massa mat på en gång så det räckte i 2år? Inte undra på att du inte gillar äta längre när man värmer upp dagen efter.


(den som inte förstår att jag skämtar är en inavlad tomat)



Anyways, okej men du minns inte något från dom tiderna? :O
Köp massa grönsaker, blanda, make soup. (Ni köttätare väljer väl o lägga till vad ni nu äter.)
Billigt och bra.. Annars behöver du.. Ost! Och massa random grejer du gillar. (obv)


Dålig fantasi när det gäller mat, blir oftast som det jag postat på jsp... lax...lax...tonfisk...lax..tonfisk.
Äter ej fläsk så de blir alltid lite dyrar om man ska käka något med kött utöver fisk/kyckling

Föredrar fisk>kyckling>nöt

This post was edited by Kerzhakov on Aug 20 2012 08:11am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 09:05am
Fiskpinnar och såndär panerad torsk/annan fisk är ju rätt billigt och går rätt fort. Släng på lite remouladsås och potatismos så blir fan all fisk god
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 09:07am
Quote (Alphabetz @ Aug 20 2012 04:05pm)
Fiskpinnar och såndär panerad torsk/annan fisk är ju rätt billigt och går rätt fort. Släng på lite remouladsås och potatismos så blir fan all fisk god


Äter inte potatis :bouncy:

Får nog fortsätta med lax/skaldjur/tonfisk :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 20 2012 09:16am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 09:17am
Quote (Kerzhakov @ Aug 20 2012 04:07pm)
Äter inte potatis  :bouncy:

Får nog fortsätta med lax/skaldjur/tonfisk :P


Så använd linser istället

du är lika flexibel som en treåring

'Jag kan inte äta fiskpinnar för jag äter inte potatis'

because fuck logic
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 20 2012 09:20am
Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 17:07)
Äter inte potatis  :bouncy:

Får nog fortsätta med lax/skaldjur/tonfisk :P


kräsen?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 20 2012 09:22am
Quote (K1NGEN @ 20 Aug 2012 17:20)
kräsen?


det är ju så jobbigt att skala potatis jue :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 09:23am
Quote (K1NGEN @ Aug 20 2012 04:20pm)
kräsen?


Är faktist inte kräsen men det finns få saker jag inte äter och ni nämner i stort sätt alla dom sakerna :P

Äter allt förrutom:

Potatis
Fläsk
helst inget friterat eller panerat



Quote (Intenso8 @ Aug 20 2012 04:22pm)
det är ju så jobbigt att skala potatis jue :D


Skippar inte potatis pga skalet -.-''



Gillar ditt kylskåp spetch :drool:

This post was edited by Kerzhakov on Aug 20 2012 09:24am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll