Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 15:48)
Lagade mycket mat när jag flytta hemifrån när jag var 19, sen tog det slut när jag blev 21~
Då blev det att käka ute istället
Så du lagade en massa mat på en gång så det räckte i 2år? Inte undra på att du inte gillar äta längre när man värmer upp dagen efter.
(den som inte förstår att jag skämtar är en inavlad tomat)
Anyways, okej men du minns inte något från dom tiderna?
Köp massa grönsaker, blanda, make soup. (Ni köttätare väljer väl o lägga till vad ni nu äter.)
Billigt och bra.. Annars behöver du.. Ost! Och massa random grejer du gillar. (obv)