d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Köpa Mac!
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 08:51am
Eric vrf sitter du och pressar MAC? o.O
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Aug 29 2012 10:37am
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 16:51)
Eric vrf sitter du och pressar MAC? o.O


haha, har aldrig haft en mac förut och har börjat med mobil applikations utveckling och design, så kände att jag ville ha en mac.

koda via xcode etc :)


Quote (RistVaLL @ 29 Aug 2012 15:14)
vänta bara på att du får dator så får du ser på nått som går ännu segare :pPpPPppPP



alla mac jag har sett är sjukt snabba ^^

This post was edited by orvars on Aug 29 2012 10:38am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 29 2012 10:44am
Gör som min brorsa, köp en gammal MacBook (2007 eller nåt) för 3000-5000, sätt i en SSD i den och få en brutalt snabb dator :)
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 01:20pm
Quote (orvars @ Aug 29 2012 04:37pm)
haha, har aldrig haft en mac förut och har börjat med mobil applikations utveckling och design, så kände att jag ville ha en mac.

koda via xcode etc :)





alla mac jag har sett är sjukt snabba ^^


i seee :) Spännande, då kan du ge mig jobb sen när du startat ett "App-company" ? eftersom ja har 40slak så säger vi 40lax i månaden? :) deal?
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 06:36am
En mac är inte värt, om du inte är blonding som bara är inne på facebook om du får den för 20 kr
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 30 2012 06:43am
Quote (Bossolv @ 30 Aug 2012 13:36)
En mac är inte värt, om du inte är blonding som bara är inne på facebook om du får den för 20 kr


säger du för att du är FATTIG
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 06:46am
Quote (AsDrake @ Aug 30 2012 02:43pm)
säger du för att du är FATTIG


Sitter på en mac just nu.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2012 07:08am
Quote (AsDrake @ 30 Aug 2012 14:43)
säger du för att du är FATTIG


Säger du för att du är RETARD
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 31 2012 06:05pm
Detta (bland annat) är varför ni ska köpa Samsung och inte iPhone/iPad/Mac/i-skit.




This post was edited by Litttle_Brother on Aug 31 2012 06:07pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll