Quote (Chefen @ 17 Aug 2012 03:04)
oavsett hur mkt man än klämmer så är den kvar..
nä men grattis!
haha

Quote (sturm @ 17 Aug 2012 09:22)
Grattis tunnelbannefinnen! en dag sent spelar juh ingen roll. Ha de skoj i helgen om du inte jobbar.
Thääänks, men jobbar ^^ Hade tillräckligt kul igår kväll
