d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ska Köpa Data :3 > Hjälp Sökes
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 7 2012 12:57pm
Quote (Spetch @ 7 Aug 2012 16:45)
Dumpa i3...


dumpa hela datorn och bygg en ny ;)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 8 2012 06:44am
Quote (snoramej @ 6 Aug 2012 22:54)
Inte med en i3

+ 560ti var bra för ett år sen, nu är det 670 som gäller.


mitt 560ti får 7.8 i windows prestandaindex och kör alla nya spel på max..
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 8 2012 07:05am
Quote (pawa @ 8 Aug 2012 14:44)
mitt 560ti får 7.8 i windows prestandaindex och kör alla nya spel på max..


vad ligger fps när du kör bf3 på max :) ?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 8 2012 07:10am
Quote (pawa @ 6 Aug 2012 13:42)
kontakta data-pata, han är en sjudundrans höjdare på data

http://galvpojkarna.blogg.se/images/2008/datapata_9455934.jpg


data-pawa *
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 8 2012 07:31am
Quote (pawa @ 8 Aug 2012 14:44)
mitt 560ti får 7.8 i windows prestandaindex och kör alla nya spel på max..


Ja men det ändrar inte att kortet är lite väl gammalt

jag hade inte valt ett 6850/560ti om jag hade köpt en dator idag (6850 är på samma nivå som ett 560ti)
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll