d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Broodwar > :<
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:52am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 01:49pm)
I det här fallet kan man det, man kan ju även säga att om heaton/spawn hade spelat hela tiden som spelarna nuförtiden har så skulle de troligen fortfarande vara i toppen.

Det handlar mest om strategier och teamwork, det har utvecklats mycket.


ja, men likt landslagshockey så dog det när ens barndomshjältar la av (sundin/forsberg/näslund etc) och det bara vara en massa randoms :<

This post was edited by dej on Aug 4 2012 06:52am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 06:54am
Quote (dej @ 4 Aug 2012 14:52)
ja, men likt landslagshockey så dog det när ens barndomshjältar la av (sundin/forsberg/näslund etc) och det bara vara en massa randoms :<


Haha, ah. Jag tyckte dock att det var kul även efter heaton/spawn/fisker/walle-storhetstiden :)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 06:56am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 01:54pm)
Haha, ah. Jag tyckte dock att det var kul även efter heaton/spawn/fisker/walle-storhetstiden :)


man måste hålla sig aktiv inom (e-)sporten för att kunna hålla i så att man inte bara kommer tillbaka och alla är randoms

likt att vara afk från jsp ett halvår så är hela världen ny och alla kallar en rand :-(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 06:57am
Quote (dej @ 4 Aug 2012 14:56)
man måste hålla sig aktiv inom (e-)sporten för att kunna hålla i så att man inte bara kommer tillbaka och alla är randoms

likt att vara afk från jsp ett halvår så är hela världen ny och alla kallar en rand :-(


Haha, ja. Du har rätt :)

Nu efter jag har slutat titta på CS så är alla randoms igen, förutom vissa som fortfarande spelar.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:02am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 02:49pm)
I det här fallet kan man det, man kan ju även säga att om heaton/spawn hade spelat hela tiden som spelarna nuförtiden har så skulle de troligen fortfarande vara i toppen.

Det handlar mest om strategier och teamwork, det har utvecklats mycket.


Nej, det kan man inte. Det är som att säga att alla dagens idrottare är bättre än alla som höll på för 20 år sedan.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 4 2012 07:03am
Quote (umade @ Aug 4 2012 02:02pm)
Nej, det kan man inte. Det är som att säga att alla dagens idrottare är bättre än alla som höll på för 20 år sedan.


man dopade sig för 20 år sen!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:10am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 15:02)
Nej, det kan man inte. Det är som att säga att alla dagens idrottare är bättre än alla som höll på för 20 år sedan.


Inte alls. Du tänker på fel sätt.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:19am
Quote (dej @ Aug 4 2012 03:03pm)
man dopade sig för 20 år sen!


Det var mer än 20 år sedan! 1992 är inte 88!

Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:10pm)
Inte alls. Du tänker på fel sätt.


Nä, du tänker fel. Du antar att dagens spelare automatiskt är bättre än de bästa för sju år sedan.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:20am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 15:19)
Nä, du tänker fel. Du antar att dagens spelare automatiskt är bättre än de bästa för sju år sedan.


Nej, absolut inte. Läste du vad jag skrev eller misstolkade du det bara?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:21am
Nu är ju dock teamen som jag nämnde otroligt mycket duktigare än heaton/spawn, de var otroligt bra för sin tid men de har ingen chans mot nutidens spelare.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll