Quote (heavypala @ 7 Aug 2012 20:33)
Tjejer, ni är bara avensjuka, han sjunger rätt bra, ni kan inte säga att han inte har talang ;)=
Han har talang som han blandar med rolig musik, rolig rulle, heta brudar,
Detta är livet
Vad i helvete pratar du om?