d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Opa Opa Gangnam Style! > Officiella Gangnam Tråden!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 06:46am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 01:44pm)
Poängen är fortfarande att musiken är cancer.


musiken är väldigt speciell. lyssnar jag på k-pop? japp, ibland - när suget finns där för upptempo med lite glad stämning.

men är det någon talang inblandad? näe... :<
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Aug 2 2012 06:50am
det finns ju vissa låtar som är bra inom k-pop precis som det finns vissa bra låtar inom de flesta changerna
Gee är ju rätt bra, tycker jag iaf :3
denna är awesome också :D
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Aug 2 2012 09:58am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Aug 2012 12:20)
Den här är där uppe tillsammans med Hot problems, call me maybe och en massa k-pop och kämpar om titeln "2012 år värdelösaste låt"


looool u mad son.

Denna är den bästa låten, inte den värdelösaste.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 2 2012 11:47am
Quote (Litttle_Brother @ 2 Aug 2012 17:58)
looool u mad son.

Denna är den bästa låten, inte den värdelösaste.


värdelösaste
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 2 2012 11:49am
Quote (Litttle_Brother @ Aug 2 2012 04:58pm)
looool u mad son.

Denna är den bästa låten, inte den värdelösaste.


Måste anta att du trollar.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 3 2012 07:50am
Quote (Svartermetalisk @ 2 Aug 2012 18:49)
Måste anta att du trollar.


eller så är han en finnig sc2 spelare?
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Aug 7 2012 12:33pm
Tjejer, ni är bara avensjuka, han sjunger rätt bra, ni kan inte säga att han inte har talang ;)=

Han har talang som han blandar med rolig musik, rolig rulle, heta brudar,

Detta är livet
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Aug 7 2012 12:38pm
Quote (heavypala @ 7 Aug 2012 20:33)
Tjejer, ni är bara avensjuka, han sjunger rätt bra, ni kan inte säga att han inte har talang ;)=

Han har talang som han blandar med rolig musik, rolig rulle, heta brudar,

Detta är livet


Du är en sjuk människa.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 7 2012 12:38pm
Quote (heavypala @ 7 Aug 2012 20:33)
Tjejer, ni är bara avensjuka, han sjunger rätt bra, ni kan inte säga att han inte har talang ;)=

Han har talang som han blandar med rolig musik, rolig rulle, heta brudar,

Detta är livet


Vad i helvete pratar du om?
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Aug 7 2012 03:11pm
Quote (Litttle_Brother @ Aug 2 2012 05:58pm)
looool u mad son.

Denna är den bästa låten, inte den värdelösaste.


not sure if srs!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll