Quote (snoramej @ Aug 1 2012 06:24pm)
Grabben som tråden handlar om kände ingen, om någon kom ut och sa att Dreamfuel har dött så skulle det ju vara en annan sak.
Ja, men det betyder ju inte att man inte ska denna tråden lika seriöst som om det skulle gälla han.
E/
Sticker ut några timmar. Argumenterar gärna mer om detta.
Intressant att veta hur folk tänker.
Glass sen räkor! Precis i den ordningen.
peace
This post was edited by Spetch on Aug 1 2012 10:27am