d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Anledning Till Att Skippa Spriten
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2012 10:18am
Quote (dej @ Aug 1 2012 06:17pm)
Han var ju ändå någon som de allra flesta kände här...


Jag tycker inte det spelar någon roll om man känner killen eller inte. Har man inget bra att skriva så ska man ge fan i att skriva överhuvud taget.
Tycker man att posten är helt jävla onödig så ignorera den. Tycker du synd om snubben så skriv något positivt
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Aug 1 2012 10:19am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Aug 2012 17:45)
amen vafan, internet helt rätt ställe att posta sånt här..

eller?

Visst det är tråkigt men vem fan vill läsa sånt här när dom loggar på jsp, thats right ingen.

Om OP mår dåligt över det är det väl bättre att han PMar någon polare eller tar det med IRL folk.


dom som vill får väl göra de om dom vill, har man något negativt att säga kan man lika gärna hålla det för sig själv.

rip.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 1 2012 10:24am
Quote (dej @ 1 Aug 2012 18:17)
Han var ju ändå någon som de allra flesta kände här...


Grabben som tråden handlar om kände ingen, om någon kom ut och sa att Dreamfuel har dött så skulle det ju vara en annan sak.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2012 10:26am
Quote (snoramej @ Aug 1 2012 06:24pm)
Grabben som tråden handlar om kände ingen, om någon kom ut och sa att Dreamfuel har dött så skulle det ju vara en annan sak.



Ja, men det betyder ju inte att man inte ska denna tråden lika seriöst som om det skulle gälla han.

E/

Sticker ut några timmar. Argumenterar gärna mer om detta.
Intressant att veta hur folk tänker.

Glass sen räkor! Precis i den ordningen.
peace

This post was edited by Spetch on Aug 1 2012 10:27am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 1 2012 10:33am
Quote (snoramej @ Aug 1 2012 05:24pm)
Grabben som tråden handlar om kände ingen, om någon kom ut och sa att Dreamfuel har dött så skulle det ju vara en annan sak.


kanske blandar ihop med någon annan. har ju ingen koll vad folk heter och vad alla multis är idag etc

men jag tog nog fel på personen, men ja

fel forum att posta om sånt här i, men aldrig kul att nån dör/dött
Member
Posts: 1,068
Joined: Dec 11 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 1 2012 10:36am
rip, ps alltid bra att skippa spriten!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Aug 1 2012 11:19am
vila i frid som man säger :/
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Aug 1 2012 11:31am
Må Z3RK3R få en behaglig färd till himmlen och dricka god öl i gratisbaren.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 1 2012 12:12pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2012 01:26pm
Quote (Charlieone @ Aug 1 2012 08:12pm)


-_-
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll