d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Välgörenhetsgala För Mikob > Den Tredje Augusti
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 31 2012 03:04pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 31 Jul 2012 13:01)
sup p12a?


Vettefan vart du fått p12a ifrån, men skönt att se dig så nedstämd
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 31 2012 03:16pm
Quote (Pissboss3 @ Jul 31 2012 10:04pm)
Vettefan vart du fått p12a ifrån, men skönt att se dig så nedstämd



var har du ditt p12 gäng nu då...sitter ni på skype och dricker jolt cola?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 31 2012 03:21pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 31 Jul 2012 13:16)
var har du ditt p12 gäng nu då...sitter ni på skype och dricker jolt cola?


Ledsen? :cry:
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 31 2012 03:24pm
Quote (Pissboss3 @ Jul 31 2012 10:21pm)
Ledsen?  :cry:


vem?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 31 2012 03:26pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 31 Jul 2012 13:24)
vem?


hmm vem kan jag ha menat?
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 31 2012 03:28pm
Quote (Pissboss3 @ Jul 31 2012 10:26pm)
hmm vem kan jag ha menat?


u randhat? :thumbsup:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Jul 31 2012 03:33pm
Quote (DUNK3LHEIT @ 31 Jul 2012 13:28)
u randhat? :thumbsup:


:huh:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jul 31 2012 03:58pm
brb popcorn
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 31 2012 04:14pm
Det här är ju för fan sjukt.. Vad är grejen..
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 31 2012 04:37pm
Quote (Teposen @ 31 Jul 2012 21:58)
brb popcorn



helt rätt skitpåsen!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll