d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Os-tråden!
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 31 2012 06:46am
Quote (olle_korven @ Jul 31 2012 01:36pm)
riktigt segt att dom inte visar de enda som är kul att se, tyngdlyftning och simhopp


haru kollat svt.se? de brukar ha allt

annars finns det väl wizwig?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 31 2012 07:31am
Fäktning är str0nk, tennis är str0nk, basket är str0nk, skytte är str0nk

mm

?D
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 31 2012 10:55am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Jul 2012 15:31)
Fäktning är str0nk, tennis är str0nk, basket är str0nk, skytte är str0nk

mm

?D


Inte glömma pingis. Satans skoj att kika på, galna de där asiaterna/JO
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 31 2012 10:56am
Quote (olle_korven @ 31 Jul 2012 14:36)
riktigt segt att dom inte visar de enda som är kul att se, tyngdlyftning och simhopp


Eurosport sänder allt, bara att söka efter sporten du vill se. De har replay på allt också.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 31 2012 10:59am
gymnastik är nog min nya favoritsport i år
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 31 2012 11:14am
Quote (Alphabetz @ Jul 31 2012 05:55pm)
Inte glömma pingis. Satans skoj att kika på, galna de där asiaterna/JO


Ajuste XD

Stabilt att jag glömmer pingis, lirade bara den sporten konstant i sex år.

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 31 2012 01:51pm
Quote (Svartermetalisk @ 31 Jul 2012 19:14)
Ajuste XD

Stabilt att jag glömmer pingis, lirade bara den sporten konstant i sex år.


Jag med, match?

Eller biljard med pingisbollar? Sen pingis med biljardbollar?
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 31 2012 03:18pm
Quote (berhemuli @ 31 Jul 2012 21:51)
Jag med, match?

Eller biljard med pingisbollar? Sen pingis med biljardbollar?


Pingis med biljardbollar, kör vi med tennisrack då eller? :D
'FIRE IN THE HOLE!'
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 31 2012 03:20pm
Quote (dej @ 31 Jul 2012 18:59)
gymnastik är nog min nya favoritsport i år


inte beachvolley? :drool:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Jul 31 2012 03:28pm
Quote (Jewhannes @ Jul 31 2012 10:20pm)
inte beachvolley?  :drool:


bryr mig inte mycket för kropparna...

manlig gymnastik>
Go Back To Svenska Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll