d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hus Eller Lägenhet? > ..
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 03:14am
Kör på lägenhet, tänk på att hus blir läskiga när det är mörkt! :ph34r:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 26 2012 08:24am
Quote (Alphabetz @ 26 Jul 2012 10:14)
Kör på lägenhet, tänk på att hus blir läskiga när det är mörkt! :ph34r:


THIS, hus är ofta hemsökta!
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 26 2012 08:32am
Quote (Tolla @ 26 Jul 2012 08:58)
Dock ska han ju hyra det..



aa men då äre ju ingen skillnad :) huset alla dagar i veckan!

poppa hur mkt musik du vill + grilla vart fan du vill på gården + lite utrymme och utföra lite perversa saker? flera sovrum så när du väl har kalas så har sliddjuren någonstans att sova så du kan utföra dina ritualer på dem?

win+win=win liksom
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 26 2012 05:47pm
Quote (sturm @ 26 Jul 2012 16:24)
THIS, hus är ofta hemsökta!


Säger det, freaky shit
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 26 2012 07:03pm
Quote (Alphabetz @ 26 Jul 2012 11:14)
Kör på lägenhet, tänk på att hus blir läskiga när det är mörkt! :ph34r:


sjukt mysigt när det är mörkt hehehee
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll