d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > är Så Jävla Full Och Alla Hatar
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 05:00pm
Quote (Exzit89 @ 24 Jul 2012 01:00)
Älskar dig  :love:


idiot du bara kickar och hatar, nnnnnnnnn
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 23 2012 05:01pm
GN Mackan
Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Jul 23 2012 05:01pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 24 2012 12:58am)
haha drack upp vodkan jag fick av dig :P + vin och lita öl

fyfaen va jag är i dimman


haha den trodde jag du drack på studenten =)
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 05:02pm
Quote (cottonpicker @ 24 Jul 2012 01:01)
haha den trodde jag du drack på studenten =)


nae hade annat då :D drack den nu + lite vin och annat skit GG
Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Jul 23 2012 05:04pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 24 2012 01:02am)
nae hade annat då :D drack den nu + lite vin och annat skit GG


usch fifan hoppas du hade något gott å blanda den med xD
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Jul 23 2012 05:04pm
Säg att din farsa är en skit!
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 05:05pm
Gjorde såhär bara -

Member
Posts: 3,381
Joined: Jun 7 2005
Gold: 0.00
Jul 23 2012 05:08pm
Quote (Marcusd0 @ Jul 24 2012 01:05am)
Gjorde såhär bara -

http://www.youtube.com/watch?v=13bkEASIp5s


rofl då lär du ju spy som en projektil xD spyr bara på tanken haha
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 23 2012 05:11pm
Quote (Exzit89 @ 23 Jul 2012 23:00)
Älskar dig  :love:


TA BORT DET DÄR I DIN SIG ANNARS BLIR DET REPORT! SÅ ONÖDIGT !
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Jul 23 2012 05:11pm
Quote (eviilution @ 24 Jul 2012 01:11)
TA BORT DET DÄR I DIN SIG ANNARS BLIR DET REPORT! SÅ ONÖDIGT !


kom ts matte, pls
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll