Quote (Intenso8 @ 22 Jul 2012 06:37)
nope man måste inte vara svensk men försäkringen blir dyrare än vanligt cuz försäkringsbolagen är rasister

måste bi ganska mycket dyrare?
Quote (K1NGEN @ 22 Jul 2012 11:06)
Well the quality of SAAB aint the best and thats a fact...they are cheap for a reason.
Go for ze german cars
aa ett pluss här
Quote (Spetch @ 22 Jul 2012 11:12)
The Quality of SAAB aint the best?
I'm not a SAAB fanatic, but have you been drinking?
Saab makes great cars with high safety.
Perks of buying a SAAB within Sweden are many. For example; So many people know how to fix them if something goes wrong. | Prices sank with so many thousands KR:- per car | Repair parts are NOT more expansive just because the company shut down temporarily. What Ankiie wrote is a 100% false, because the SAAB Automobile Repair parts Factory is still open. Its the only one that kept open through all of this.
nu vet inte jag hur du forskat i ämnet, men saab gör inte bra bilar, nej inte gammla volvo heller
men skillnaden mellan dom 2 är att volvo gick vidare, fått fram nått utav de bästa lådorna som finns i vanliga svensson bilar
vet mer saab ägare än dig, vet mer folk som är mindre nöjda än dig, läst diverse forum om bilar sen jag var ~14 då man slutade med moppen
så mitt svar är, saab är inte en bra bil!
'' high safety.'' sen när fan har dom en högsäkerhet? var väl ändå volvo av våra svenska märken som satsade på säkerheten
du bör nog sluta rekomendera folk bilar haha speciellt en stackars polak
E/ And again, the spareparts will ALWAYS be easy to get. Since "Saab reservdelar" Never shut down.
TROR DU PÅ RIKTIGT ATT VD'N ÖVER SAAB SITTER OCK SNICKRAR IHOP RESERVDELARNA SJÄLV -,- lold?
oavsett vilken bil du köper.. om de så är en 50 talare så finns det oftast reservdelar OCH billiga
''argument.'' ditt argument är det du hörde bilförsäljaren säga till dig då du köpte din saab..
This post was edited by Chefen on Jul 22 2012 08:42pm