d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skulle Kunna Tro Det Var Trophy!
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 15 2012 03:44pm
Dagens tips ifrån Fredrik VINCENT Alexandersson

Det är viktigt att tänka på miljön, här är lite energisparartips:

1) släck lampan och tänd varandra.
2) sänk rumstemperaturen och värm varandra.
3) stäng av tv:n och sätt på varandra;)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 15 2012 03:51pm
AHHHh Jag har glömt att berätta för er! Mr Vincent's (som han förövrigt lagt dit själv, för hans idol heter så) bästa polare heter Alexander Romeo Hermansson. Även han har lagt till det fina Romeo för han är en sån där tjejtjusare precis som allas våran stekare !



e: Såklart ni ska få en bild så ni kan sova inatt. Notera den fina stekiga zigenare klädseln!

Vincent bjuder brudarna på lite dricka !



This post was edited by eviilution on Jul 15 2012 03:53pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 15 2012 04:01pm
Quote (eviilution @ Jul 15 2012 10:51pm)
AHHHh Jag har glömt att berätta för er! Mr Vincent's (som han förövrigt lagt dit själv, för hans idol heter så) bästa polare heter Alexander Romeo Hermansson. Även han har lagt till det fina Romeo för han är en sån där tjejtjusare precis som allas våran stekare !



e: Såklart ni ska få en bild så ni kan sova inatt. Notera den fina stekiga zigenare klädseln!

Vincent bjuder brudarna på lite dricka !

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/544601_492001964160102_371268_n.jpg


Bara i Västerås asså..
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 15 2012 04:11pm
Quote (PhearCIII @ Jul 15 2012 11:01pm)
Bara i Västerås asså..


västerås är fin stad...gillar nya bion! fint ljud vare
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 15 2012 05:11pm
Quote (eviilution @ 15 Jul 2012 23:51)
AHHHh Jag har glömt att berätta för er! Mr Vincent's (som han förövrigt lagt dit själv, för hans idol heter så) bästa polare heter Alexander Romeo Hermansson. Även han har lagt till det fina Romeo för han är en sån där tjejtjusare precis som allas våran stekare !



e: Såklart ni ska få en bild så ni kan sova inatt. Notera den fina stekiga zigenare klädseln!

Vincent bjuder brudarna på lite dricka !

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/544601_492001964160102_371268_n.jpg


du skulle inte möjligt viss veta vad alexander heter i mellannamn/ålder :PpPppPp ? om det nu inte är romeo dvs :lol:

This post was edited by Intenso8 on Jul 15 2012 05:11pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 15 2012 05:33pm
Quote (Ekaan @ 15 Jul 2012 11:32)
han verkar ju inte bränna av på champange då han hade en ica cider + en chapel hill som inte är champange :D


gå på valfri krog och fråga om skumpa så kommer du få höra chapel hill ^^

det är en skumpa, i B variant

Quote (eviilution @ 15 Jul 2012 21:51)
AHHHh Jag har glömt att berätta för er! Mr Vincent's (som han förövrigt lagt dit själv, för hans idol heter så) bästa polare heter Alexander Romeo Hermansson. Även han har lagt till det fina Romeo för han är en sån där tjejtjusare precis som allas våran stekare !



e: Såklart ni ska få en bild så ni kan sova inatt. Notera den fina stekiga zigenare klädseln!

Vincent bjuder brudarna på lite dricka !

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/544601_492001964160102_371268_n.jpg



fan?! samtliga plagg är ju B? och de va den klenaste kedjan... klär en stekare

This post was edited by Chefen on Jul 15 2012 05:35pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 15 2012 05:36pm
Quote (Chefen @ 16 Jul 2012 00:33)
gå på valfri krog och fråga om skumpa så kommer du få höra chapel hill ^^

det är en skumpa, i B variant


jo sant mousserat vin är det :P
men inte champange

stor skillnad
pma teposen angående detta
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 15 2012 05:38pm
Även om han hade köpt bra grejjer så gör det honom endå inte till någon stekare.

Det är inte stek att vaska Dom Pérignon om man har levt på snabbnudlar i tre veckor för att ha råd att göra det.

Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 15 2012 05:42pm
Quote (Ekaan @ 15 Jul 2012 23:36)
jo sant mousserat vin är det :P
men inte champange

stor skillnad
pma teposen angående detta





så hette de kanske.. men de är väl typ fake skumpa då?.. snuskigt är det iallafall
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 16 2012 06:23am
Quote (Intenso8 @ 15 Jul 2012 23:11)
du skulle inte möjligt viss veta vad alexander heter i mellannamn/ålder :PpPppPp ? om det nu inte är romeo dvs :lol:


Är nästan helt säker på att han är 89a

http://www.facebook.com/alexander.hermansson.56
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll