d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Äntligen En Tråd Värd Att Spendera 5fg På! > Kan Inte Vara Gladare Än Såhär.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 12 2012 05:04am
Quote (ChingeR @ 12 Jul 2012 00:40)
du skulle gjort ett konto dagen han fyllde år så han får ghettokonto när han väl börjar jspa!


Gratz :)


är väl inget man direkt tänker på när man nyss fått en kid? :p

grattis mannen.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 12 2012 05:14am
Quote (umade @ Jul 12 2012 12:03pm)
http://i39.tinypic.com/29ktb9f.jpg


Fatta hur soft det hade varit om ungen ser skitglad ut, sen får han en fet lavett av hunden och sen börjar han vifta sådär stressat på armarna.

Något PS pro som kan styra detta? =D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 12 2012 05:29am
420 hehe hehe
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 12 2012 06:25am
Quote (Tolla @ Jul 11 2012 10:56pm)
Tisdags 11.47 föddes min 2dagar gamla son.
3420Gram, 50Cm, Mörkt hår och mycket mycket vacker.
Lyckan går inte att beskriva
:cry: + :D


Bild kommer om ett par dagar, då jag kommer spendera ett par nätter på BB med min nya FAMILJ


Stort grattis :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 12 2012 08:32am
Grattis dude!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 12 2012 08:40am
Härligt. Grattis!
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jul 12 2012 12:01pm
Grattis!
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 19 2012 09:24am
Som utlovat kommer här nu en bild.
Tack för alla gratulationer.
:hug:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 19 2012 09:29am
äre nästa joseph fritzl?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 19 2012 09:33am
Quote (Tolla @ 19 Jul 2012 17:24)
Som utlovat kommer här nu en bild.
Tack för alla gratulationer.
http://img341.imageshack.us/img341/3448/sixten.jpg :hug:


Snälla skapa inte ett facebook account till ungen, har sett flera på facebook göra det åt sina barn och sedan låtsas att ungen uppdaterar statusar etc...
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll