d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 11 2012 04:32am
tl;dw jag vet men det är värt det ^_^


Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 11 2012 04:56am
Quote (SCXiao @ 11 Jul 2012 12:29)
Ett utav favoritspelen när jag var yngre :P Du lär skaffa Super Metroid och Megaman X serien också


Och för att avsluta ovanstående diskussion: N64 > Gameboy Advance > Snes > Nes > Justin Bieber > Twilight > Gamecube


Blir nog och köpa det sen :) Har aldrig lirat megaman, eller tror jag lirat det max 10min på emulator :p

Men hitta ett annat spel nu, "Zelda parallel worlds" har aldrig hört talas om detta spel, tydligen ett inofficiell Super Nintendo-utsläpp som är skapat av fans :P

Quote
**** DETALJERAD INFO ****
*** SPELET ÄR EN SNES-REMAKE TILL DET MYCKET POPULÄRA SNES-SPELET "A LINK TO THE PAST"!
*** Dedikerad och hardcore fans har i 4 år satt ihop spelet "Parallel Worlds" som innehåller bl.a NYA fiender, castles/dungeons, platser att utforska etc etc, men med den underbara grafiken, musiken och gameplayet til "Zelda: A Link to the Past" kvar i spelet!
*** VARNING! "Parallel Worlds" kan vära et mycket svårt spel om du är nybörjare! Spelet är designat för dom som är känd med "A Link to the Past", men kanske du behöver en ny och ordentligt challenge?!


Får se vad budgivningen slutar på tradera
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 11 2012 04:58am
Quote (orvars @ Jul 11 2012 11:56am)
Blir nog och köpa det sen :) Har aldrig lirat megaman, eller tror jag lirat det max 10min på emulator :p

Men hitta ett annat spel nu, "Zelda parallel worlds" har aldrig hört talas om detta spel, tydligen ett inofficiell Super Nintendo-utsläpp som är skapat av fans :P



Får se vad budgivningen slutar på tradera


Åh jävlar vad coolt :D

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 11 2012 05:41am
Quote (orvars @ Jul 11 2012 12:56pm)
Blir nog och köpa det sen :) Har aldrig lirat megaman, eller tror jag lirat det max 10min på emulator :p

Men hitta ett annat spel nu, "Zelda parallel worlds" har aldrig hört talas om detta spel, tydligen ett inofficiell Super Nintendo-utsläpp som är skapat av fans :P



Får se vad budgivningen slutar på tradera


fan va baller
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 11 2012 05:53am


This post was edited by Makta on Jul 11 2012 05:53am
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jul 11 2012 05:59am
Quote (Makta @ 10 Jul 2012 10:21)
Sega > Nintendo.



I knew you liked it black!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jul 11 2012 06:31am
Quote (MyRus @ 11 Jul 2012 12:59)
I knew you liked it black!


Jag är svart yo!































































:lol:
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 11 2012 07:00am
Quote (Makta @ 11 Jul 2012 13:53)
http://www.youtube.com/watch?v=ry8zJETbh50


Awesome spel! :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 11 2012 08:49am
sega genesis 16-bit >

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 11 2012 08:59am
whopiz

This post was edited by ChingeR on Jul 11 2012 08:59am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll