Quote (eviilution @ Jul 8 2012 11:42pm)
Han säljer dom iaf i full serie, så han lär nog få något sålt iaf.
Grejerna sjunker ju inte direkt i värde så kanske kommer någon rik jappsare och investerar i skiten.
Det är sant, investerare skulle kunna köpa det.
Annars får man sällan sålt kompletta serier därför alla samlare som är tillräckligt intresserade och har tillräckligt mycket pengar har garanterat 80 % av dom där grejjerna i sin samling redan och ingen vill betala för 100 objekt när man bara är intresserad av 20 så oftast är det bättre att splitta samlingen och sälja till olika köpare.