Quote (Marcusd0 @ 7 Jul 2012 01:09)
Hej jag heter nibor och varje tråd jag postar i måste jag quota varje person.
Skapar jag en tråd måste det vara en poll med 10st.
Heter d0, allmänt efterbliven xDDDDDDDDDDD
Quote (snoramej @ 7 Jul 2012 01:37)
Typiskt Robin, undviker frågan genom att vrida och vända på frågorna och komma upp med dumma kontringar som var roliga när man var 13.
HAHAHAHAHAHAHHA! XD