Quote (Spetch @ 5 Jul 2012 03:11)
Sa ja inte. Hittar bara ingen bättre nära mig. (för det priset)
Men är denna volvon ett dumt köp, inte volvo rent generellt. Ute efter några bra åsikter helt enkelt.
Varför måste det vara nära? Min kusin flög till stockholm och körde hem (100 mil) för att köpa en bil, fick mkt bättre bil för bättre pris.
Quote (Chefen @ 5 Jul 2012 03:12)
kr 50 mil norrut, köp samma bil och få en 1000 tusen gånger bättre bil som håller.... stockholmare och annat patrsk kan inte köra bil och staten saltar som att de vore sill...
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jul 2012 08:28)
Det är lika kul varje gång Chefen håller på och jiddrar om Stockholm för det är så sjukt uppenbart att hans känslor grundar sig i avundsjuka

Stackars kille.
Inte alls uppenbart tycker jag men han överdriver väldigt mycket idd.
Homestory cup atm btw, fet turnering
Also, spetch, gå tyskt.This post was edited by snoramej on Jul 5 2012 11:03am