d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Polisen Vill Att Jag Ska Böta 1000kr För Porr
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jul 4 2012 02:26pm


This post was edited by TheAngel on Jul 4 2012 02:26pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 4 2012 02:40pm
Quote (Intenso8 @ 4 Jul 2012 11:03)
vet inte hur man lyckas få ett virus från existenz ^_^ jag är där inne dagligen no shit so far


Har också fått virus därifrån, bojkottar skiten sen dess
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 5 2012 02:18am
u high bro?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 5 2012 04:30am
Fick aldrig igång felsäkertläge så får bli att försöka idag.. :S
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 5 2012 09:37am
Quote (eviilution @ 5 Jul 2012 12:30)
Fick aldrig igång felsäkertläge så får bli att försöka idag.. :S


formatera skiten sitället
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Jul 5 2012 10:20am
Quote (Teposen @ Jul 4 2012 01:54am)
Tr0ll?


gillar din sign, att även en neger kan försöka lära sig att läsa
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 6 2012 01:42am
Quote (K1NGEN @ 5 Jul 2012 15:37)
formatera skiten sitället


Formatera finns endast i åtanke om dator skulle explodera om jag inte gjorde det. Värsta som finns är att behöva installera om alla program plus fixa alla jävla inställninar man har.

Förövrigt igår när jag starta igång skiten så sa windows att min dator var pajj och ville boota från någon fin backup så nu funkar allt bra igen : )

Förövrigt undraR JAG NÄR POLISEN SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG.!!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 6 2012 01:48am
Quote (eviilution @ 6 Jul 2012 09:42)
Formatera finns endast i åtanke om dator skulle explodera om jag inte gjorde det. Värsta som finns är att behöva installera om alla program plus fixa alla jävla inställninar man har.

Förövrigt igår när jag starta igång skiten så sa windows att min dator var pajj och ville boota från någon fin backup så nu funkar allt bra igen : )

Förövrigt undraR JAG NÄR POLISEN SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG.!!


formatera nu för tiden tar inte så lång tid, sen att installera progs gör man ju efterhand
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 6 2012 02:54am
Quote (K1NGEN @ 6 Jul 2012 07:48)
formatera nu för tiden tar inte så lång tid, sen att installera progs gör man ju efterhand


Det är inte formateringstiden som är problemet utan att komma ihåg vilka program man har och även kladda ned dom igen och som sagt att komma ihåg och fixa alla jävla inställningar man har ialla jävla program.
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 6 2012 03:41am
Quote (eviilution @ 6 Jul 2012 10:54)
Det är inte formateringstiden som är problemet utan att komma ihåg vilka program man har och även kladda ned dom igen och som sagt att komma ihåg och fixa alla jävla inställningar man har ialla jävla program.


nvm

This post was edited by K1NGEN on Jul 6 2012 03:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll