Quote (K1NGEN @ 5 Jul 2012 15:37)
formatera skiten sitället
Formatera finns endast i åtanke om dator skulle explodera om jag inte gjorde det. Värsta som finns är att behöva installera om alla program plus fixa alla jävla inställninar man har.
Förövrigt igår när jag starta igång skiten så sa windows att min dator var pajj och ville boota från någon fin backup så nu funkar allt bra igen : )
Förövrigt undraR JAG NÄR POLISEN SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ MIG.!!