Quote (Litttle_Brother @ 3 Jul 2012 20:44)
Om vi ska snacka seriöst nu då, så är jag faktiskt rätt "all around".
Jag och en kompis snackade om de där för ett par veckor sen, vad en själv och ens kompisar är. Har flera gamerkompisar och några som är typ religöst gamers, sen lite blandat.
Jag och även min kompis skulle klassa mig som "semi gamer" (Och han själv är mer åt hipster hållet) men jag till skillnad från andra "gamer-kompisar" gillar att göra annat, typ bowla, motionera, lite olika sporter, gå ut på puben med vänner och annat. Så jag vet inte riktigt.
Är ju definitivt inte "Player", och hårt arbetande är jag väl inte direkt heller även fast det mesta av min tid går åt till att arbeta nu, sommarjobbar ju så har inte nå direkt ledighet förutom 1 vecka senare i sommar.
Fick du nåt svar på det du sökte nu?

Tjena Robin här, 21år gammal, jobbar på ****** (not sure if allowed 2 tell?)i Luleå och spelar league of legends.
Har även som dilemma att antigen kolla på ett avsnitt med Games och Thrones eller spela ett LoL game.
Är inte homosexuell och motionerar ibland för jag vill ha lika snygg kropp som min syster ***** (not sure if allowed 2 tell?)
går och lägger mig före midnatt för det har min mamma sagt att det är bra.
story of litttle_sisters liv