Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 17:42)
11.5 år
Kugga på teori första gången, no speka swerige i blaeme
Snackade med en kille som pratade väldigt knagglig svenska på en tågstation vid ett tillfälle för några år sedan.
Han sa att han hade kuggat teorin ett helt galet antal gånger! Minst inte exakt men det var 10+.
Kan ju nämna att han inte pluggade mellan tillfällena.. Han pendlade till danmark, arbetade där då också.. Och mellan varven försökte han ta körkort!
Vågar påstå att han säkerligen körde bil också.. Men det kan jag inte bekräfta! ^^