d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Två år Försent > Men
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 2 2012 09:30am
Quote (Yla123 @ 2 Jul 2012 17:18)
Grattis! Fick 52 på teoriprovet första gången. Svarade bara på 52 frågor, onödigt att överprestera B)


:rofl:


Grattis Markus :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 2 2012 09:33am
Quote (Yla123 @ 2 Jul 2012 17:18)
Grattis! Fick 52 på teoriprovet första gången. Svarade bara på 52 frågor, onödigt att överprestera B)


haha starkt!
Jag gjorde klart testet på typ 14 min, personen som övervakar tittade lite snett på mig när jag hämtade provet. Fick dock 53 så det va fuck the police B)
Körningen hade jag i snöstorm så gick inte att faila typ :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 09:34am
Quote (PlaaD @ Jul 2 2012 05:33pm)
haha starkt!
Jag gjorde klart testet på typ 14 min, personen som övervakar tittade lite snett på mig när jag hämtade provet. Fick dock 53 så det va fuck the police  B)
Körningen hade jag i snöstorm så gick inte att faila typ :)


haha grymt
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 2 2012 09:37am
Grattis!
Två månader, sen har jag haft kortet i fem år!

Klarade också allt på första försöket!

Quote (Yla123 @ 2 Jul 2012 17:18)
Grattis! Fick 52 på teoriprovet första gången. Svarade bara på 52 frågor, onödigt att överprestera B)


Snopet om tre av dessa hade varit kontrollfrågor, då hade du haft 49.

Tror inte på det du säger tbh, troll/10
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Jul 2 2012 09:40am
Quote (Fil @ Jul 2 2012 05:37pm)
Grattis!
Två månader, sen har jag haft kortet i fem år!

Klarade också allt på första försöket!



Snopet om tre av dessa hade varit kontrollfrågor, då hade du haft 49.

Tror inte på det du säger tbh, troll/10


klart att det är troll :) Vore helt idiotiskt, o så dum är jag inte
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 2 2012 09:41am
Quote (Yla123 @ Jul 2 2012 05:40pm)
klart att det är troll :) Vore helt idiotiskt, o så dum är jag inte


Roligt inlägg som fick en och skratta never the less
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 09:42am
Quote (Fil @ Jul 2 2012 04:37pm)
Grattis!
Två månader, sen har jag haft kortet i fem år!

Klarade också allt på första försöket!



Snopet om tre av dessa hade varit kontrollfrågor, då hade du haft 49.

Tror inte på det du säger tbh, troll/10


11.5 år B)

Kugga på teori första gången, no speka swerige i blaeme
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 2 2012 09:44am
Quote (Kerzhakov @ 2 Jul 2012 17:42)
11.5 år  B)

Kugga på teori första gången, no speka swerige i blaeme


Snackade med en kille som pratade väldigt knagglig svenska på en tågstation vid ett tillfälle för några år sedan.
Han sa att han hade kuggat teorin ett helt galet antal gånger! Minst inte exakt men det var 10+.
Kan ju nämna att han inte pluggade mellan tillfällena.. Han pendlade till danmark, arbetade där då också.. Och mellan varven försökte han ta körkort!
Vågar påstå att han säkerligen körde bil också.. Men det kan jag inte bekräfta! ^^
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 2 2012 09:51am
Quote (Fil @ Jul 2 2012 04:44pm)
Snackade med en kille som pratade väldigt knagglig svenska på en tågstation vid ett tillfälle för några år sedan.
Han sa att han hade kuggat teorin ett helt galet antal gånger! Minst inte exakt men det var 10+.
Kan ju nämna att han inte pluggade mellan tillfällena.. Han pendlade till danmark, arbetade där då också.. Och mellan varven försökte han ta körkort!
Vågar påstå att han säkerligen körde bil också.. Men det kan jag inte bekräfta! ^^


Jag körde varje gång man drog någonstans med farsan så köra kunde jag utan problem men
teorin kötta sönder mitt huvud så jag sket i att ens försöka plugga..

Jag vet vad det är för regler i trafiken men inte fan tänker jag plugga om en kurva som det finns 1 av i sverige och hur man kör lagligt i denna kurva..

-.-.-.--.-.-.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 2 2012 10:01am
Quote (PhearCIII @ 2 Jul 2012 17:09)
Grattis!

Jobbar på mitt, körningen sitter som den ska.. Teorin däremot.. Så fort jag plockar upp teoriboken så börjar jag spela D3 istället :cry:



Trodde prövotiden var 5 år från och med 2012 ? :mellow:


nope det är 2 år :)

Quote (Spetch @ 2 Jul 2012 16:46)
Rosa är gay :) För mej!



Som en kärring!



ty


hejdå med körkortet alltså?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll