d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Behöver Ett Nytt Spel
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 29 2012 05:52pm
HoN
Modern warfare, aka cod 4
Warcraft 3
Spiral knights - gratisspel på steam
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jun 30 2012 02:20am
Heros 3.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Jun 30 2012 06:06am
Quote (Fil @ Jun 30 2012 12:06am)
world of tanks.

Ge det en chans, gratis rpg, du kör din förbannade stridsvagn i strider 15 mot 15, du ska ha sönder det andra lagets stridsvagnar. De allra flesta som fastnar fastnar för gott! Jag har snart spelat 5000 omgångar och mer ska det bli! ;P


This
Börjar du spela så lmk
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Jun 30 2012 02:40pm
har börjat spela cs, sc2 igen pga uttråkning.
sc2 är kul, cs är kul, men vill ha mer

MOAAAR
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Jun 30 2012 04:02pm
Quake live
Member
Posts: 5,261
Joined: Oct 2 2010
Gold: 4.25
Jun 30 2012 04:25pm
dota 2
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 1 2012 03:09am
Quote (MyRus @ 1 Jul 2012 00:02)
Quake live


tyvm det var mig längesen :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 1 2012 03:29am
hitta ett jävla grymt spel

Lorikano

måste testas :P
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 1 2012 05:08am
FIFA Street
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 2 2012 12:48am
Quote (bomben @ Jun 30 2012 12:56am)
WoW - Alla som har spelat wow kmr ALLTID komma tbx till wow och det vet du med ;)


Nej inte alltid, jag spelade wow. La det på hyllan efter 2-3 månader. Har inte spelat skiten på ett och ett halvt år
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll