d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Currency Auction House? > Nån Som Tjänat Något?
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Jun 28 2012 02:11pm
Quote (Intenso8 @ 28 Jun 2012 21:37)
jopp han säljer för SEK ?whats the difference :( nu blev jag ledsen i ögat...


lättast att kolla sin balance på paypal, där det står i SEK :)

This post was edited by ponchan on Jun 28 2012 02:11pm
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 28 2012 02:11pm
kan man använda riktiga pengar????????
























j/k

0 atm ska börja
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 28 2012 02:42pm
Quote (ponchan @ 28 Jun 2012 22:11)
lättast att kolla sin balance på paypal, där det står i SEK :)


precis och jag skrev in pund för att jag har mina andra 50 miljoner pund i mitt buckingham palace.

just sayin'

This post was edited by Intenso8 on Jun 28 2012 02:43pm
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Jun 28 2012 04:37pm
8xx euro , no need work :D:D:D:D:D
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll