d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Totalt Handikappad. Help Me Out.
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jun 26 2012 11:24am
Quote (snoramej @ 26 Jun 2012 19:01)
Nej. Vem är du?


jag är jag.
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Jun 26 2012 12:11pm
Quote (Intenso8 @ 26 Jun 2012 17:58)
http://www.datacafe.net/ISPresultat.jpg

:drool:


vafan det ska juh va 1000 ner 1000 upp :(
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 26 2012 12:55pm
Quote (sturm @ 26 Jun 2012 20:11)
vafan det ska juh va 1000 ner 1000 upp :(


dock lär du ju inte ha någon nytta för 1000 ner

Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 26 2012 05:25pm
Quote (Svartermetalisk @ Jun 26 2012 01:12pm)
ROUTER?

100 / 100 med router är ungefär lika bra som 10 / 10 med sladd


Sant.
Kör med sladd till min laptop, får alltid problem med router efter ett tag och hastigheten går inte jämföra med sladd
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 26 2012 11:48pm
Quote (Kerzhakov @ 27 Jun 2012 01:25)
Sant.
Kör med sladd till min laptop, får alltid problem med router efter ett tag och hastigheten går inte jämföra med sladd


Quote (Svartermetalisk @ 26 Jun 2012 14:12)
ROUTER?

100 / 100 med router är ungefär lika bra som 10 / 10 med sladd


Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll