d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Swedish House Mafia - Friends Arena
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jun 25 2012 10:24am
Quote (eviilution @ 25 Jun 2012 17:10)
Personligen tycker jag 1200kr är mycket för en biljett och dom ryker lika snabbt som dom vanliga. Skulle dom höja till 2000kr så skulle dom ryka ändå, så vilket pris är du ute efter?


han vill slippa gå med lasse från gnesta helt enkelt
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 25 2012 10:30am
Quote (Ekaan @ 25 Jun 2012 16:24)
han vill slippa gå med lasse från gnesta helt enkelt


Jo men sådant kommer man ju inte riktigt undan då det är pengar inblandade... wellwell
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 10:36am
Quote (eviilution @ Jun 25 2012 06:10pm)
Personligen tycker jag 1200kr är mycket för en biljett och dom ryker lika snabbt som dom vanliga. Skulle dom höja till 2000kr så skulle dom ryka ändå, så vilket pris är du ute efter?


Lex Hockey-VM i Globen biljettförsäljning
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 25 2012 11:25am
jag har 3 biljetter
whop
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 26 2012 05:45am
Haffade tre efter att sidjäveln kraschat 25 gånger och mitt internet vägrade connecta. Från 7 till 10.40 satt jag, känns ändå rätt värt. Så sjukt jävla taggad! :D

This post was edited by Alphabetz on Jun 26 2012 05:45am
Go Back To Svenska Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll