d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Peace & Love
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jun 25 2012 08:45am
War and hate > \ :angry:
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Jun 25 2012 08:52am
Roligt för alla som kommer hit till Borlänge idag och ska sätta upp tält och skit i detta regn! :lol:

Regnat konstant idag, haha!
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 25 2012 08:53am
Själv skall man inte åka till P&L, dock såg att de hade ett par härliga artister.
Däremot tycker jag att både Hultsfred och WOW är snäppet mäktigare iår.

Vädergudarna verkar inte vara på er sida iår :D

This post was edited by Strayboy on Jun 25 2012 08:53am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 25 2012 08:58am
Jobbade där förra året som säkerhets funktionär framför de stora scenerna :thumbsup:

Imok kom och bara skräpa ner.


Skulle jobbat där i år om inte mitt vanliga jobb kom i vägen :(
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jun 25 2012 09:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jun 2012 13:36)
Min chef är en idiot ja men jag har snackat med typ 5-6 pers som har sett han på sistonde och dom har alla sagt att han är skit så har ingen större lust att kolla för mig själv :=)

Det spelar ju absolut roll, jag tycker det är roligare att kolla grejjer som är superheta just nu än saker som var superheta för många år sedan men som idag är ganska daterade.

Går du hellre på Deadmau5 eller på E-type liksom?



Alla dom där grejjerna är ledande inom sin genre just nu, Black Keys t.ex säljer ut USAs absolut största arenor på löpande band

M.Ward har gjort typ 4 skivor som hyllats till skyarna av alla kritiker värda namnet.

My Morning Jacket är ett av dom största folkrockbanden senaste 5 åren, Mumford & sons är typ största hajpen sista åren i indiekretsar osv osv osv

Bara kanonartister

Har man koll på musik vet man vad det är.


Random kommentar här, men jag går hellre på etype än deadmau5 :D
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Jun 25 2012 09:31pm
Emmaboda slår allt, oavsett lineup

Hade dock velat se Shins, Dropkick, Enter Shikari.... urrr, resten jag vill se har jag redan sätt, typ.... Blir bara en festival i år, blir min tionde också.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 26 2012 07:55am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 26 2012 10:07am
Polarna tog foto

Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Jun 27 2012 05:10am
Quote (ImoK @ Jun 26 2012 01:55pm)


stod ungefär 200 meter därifrån. vart ljust som fan när den väl hade slagit ned
ganska sjukt att det dugg-regnade lite. sen kom det bara en blixt och smällen mitt inpå. sen var det inge mer
vi fick lov att gå ifrån vårt campet för att ambulanser skulle ha plats att komma fram :cry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 27 2012 04:42pm
Quote (whifrA @ Jun 26 2012 04:31am)
Emmaboda slår allt, oavsett lineup

Hade dock velat se Shins, Dropkick, Enter Shikari.... urrr, resten jag vill se har jag redan sätt, typ.... Blir bara en festival i år, blir min tionde också.


Dom har en del ok grejjer men dom är så sjukt nischade

Det är inte direkt varierade bokningar

Kredd för att ha dragit dit Trummor & Orgel dock, me liek.

Quote (berhemuli @ Jun 26 2012 04:17am)
Random kommentar här, men jag går hellre på etype än deadmau5 :D


^_^

Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll