Quote (ChingeR @ Jun 24 2012 03:51pm)
haha hemskt dock ifrån 00:00-14:45, det sög
Aa det är knas, hela dagen borta.
Men sov du till 14.45 eller när vaknade du?
Jag har vart i fyllecell en gång och då vart jag inplockad vid midnatt typ sen vaknade jag vid 9,00 tog mina grejjer och stack.
Det var asnajs, hade det varit maria ungdom hade jag fått sitta till 17 typ.