d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fyfaan Säger Jag Bara
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Jun 24 2012 10:58am
Quote (Chefen @ Jun 24 2012 05:53pm)
snart 23 panner och fortfarande inte suttit i fyllecell eller fått åka med snuten hem

men men skönt och ha det bortgjort bara!


23 bast och lika orutinerad som en nyfödd, duktig ponke ^^
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 24 2012 02:05pm
c00lT
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 02:11pm
Quote (ChingeR @ Jun 24 2012 03:22pm)
fyllecell inatt :thumbsup:

satt där i 15 timmar :/
när jag vaknade 8 på morgonen så blåste jag 1.3 :DDD


Hahha 1.3 ^__^ blåste du inget innan du hamna där?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 24 2012 03:40pm
Quote (bomben @ 24 Jun 2012 22:11)
Hahha 1.3 ^__^ blåste du inget innan du hamna där?


det gjorde jag säkert, men vad jag minns. Nä

blev firad i fredags av släkten
igår av 18+ polarna
idag av några 95/94 som ej fyllt 18 än, käkade på texas longhorn, feeett goott lammkött :D
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Jun 24 2012 03:45pm
fick sitta där i 2 timmar sen kom pappa och hämtade mig

hände ingenting efteråt dock, ingen prick eller så.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 24 2012 04:09pm
Aldrig fått den äran att hamna i en fyllecell men känner polare som spenderat en hel nätter där :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 24 2012 05:05pm
Quote (ChingeR @ Jun 24 2012 03:51pm)
haha hemskt dock ifrån 00:00-14:45, det sög


Aa det är knas, hela dagen borta.

Men sov du till 14.45 eller när vaknade du?

Jag har vart i fyllecell en gång och då vart jag inplockad vid midnatt typ sen vaknade jag vid 9,00 tog mina grejjer och stack.

Det var asnajs, hade det varit maria ungdom hade jag fått sitta till 17 typ.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 25 2012 09:48am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jun 2012 01:05)
Aa det är knas, hela dagen borta.

Men sov du till 14.45 eller när vaknade du?

Jag har vart i fyllecell en gång och då vart jag inplockad vid midnatt typ sen vaknade jag vid 9,00 tog mina grejjer och stack.

Det var asnajs, hade det varit maria ungdom hade jag fått sitta till 17 typ.


vaknade typ 8, men blåste 1.3 och fick ligga kvar, så jag somnade till 11 då jag blåste igen och sen urinprov.. Dock inge röka på flera månader, så det är väl lugnt?
Men sen var det typ bara att chilla tills dess att jag fick gå
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 25 2012 11:35am
Quote (ChingeR @ Jun 25 2012 04:48pm)
vaknade typ 8, men blåste 1.3 och fick ligga kvar, så jag somnade till 11 då jag blåste igen och sen urinprov.. Dock inge röka på flera månader, så det är väl lugnt?
Men sen var det typ bara att chilla tills dess att jag fick gå


Ajo men dåså =)

har du inte rökt på några månader är det nog lugnt.

Det syns på blodprov men inte på piss
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jun 25 2012 11:41am
Quote (Svartermetalisk @ 25 Jun 2012 19:35)
Ajo men dåså =)

har du inte rökt på några månader är det nog lugnt.

Det syns på blodprov men inte på piss


Syns väl ändå rätt kort på blodprov?
När jag låg i fyllecell vägrade jag pissa och gav dem ett blodprov till slut. Var typ en månad efter jag hade rökt senast och visade negativt så...
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll