Quote (Intenso8 @ 19 Jun 2012 07:59)
inget

så länge det är G eller över
får man IG så räknas ju inte poängen på kursen (gymnasienivå dvs)
Jag satsade på G, fick 3 ig och några vg resten g.
Quote (Alphabetz @ 19 Jun 2012 10:07)
Haha jadu, vad fan är dom bra till?
Tänk lite snälla nån.
Ptja.. vad ska jag ha alla mvg till när jag hade jobb redan som billackerare? Även om du inte har jobb så varför ska ditt betyg i något som ej har med yrket att göra styra över om du ska få jobbet eller ej?
Innan du dumförklarar så tänk ett steg till.
Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 10:12)
http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/00938/hamburgare3_938399c.jpg
Där kan du hamna även om du har bra betyg. Exmepelvis om man gick samhäll är mcd ett mycket möjligt val.