d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > <-- Lättförtjänta Forum Gold -->
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,806
Joined: Feb 23 2008
Gold: 6,000.00
Jun 18 2012 04:04pm
Vilket skämt, ett betyg är någonting du förtjänar, inte någonting du köper.
Ditt fel att du har begett dig i den situation du är i...
Retired Moderator
Posts: 30,390
Joined: Feb 25 2009
Gold: 113,241.00
Trader: Trusted
Jun 19 2012 01:27am
Quote (eviilution @ Jun 18 2012 11:36pm)
Tyckte det var ganska mycket att skriva jag... :S går att fixa fg mycket lättare om man nu vill ha fg.


Quote (Giraff @ Jun 18 2012 11:39pm)
Inte så billigt som du får det att låta.
Visst, det är väl inte direkt det svåraste arbetet jag sett, men blir ändå mycket skrivande för lite betalt.


Det blev fixat ändå! ^_^
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 01:48am
Quote (Strayboy @ 18 Jun 2012 22:04)
Vilket skämt, ett betyg är någonting du förtjänar, inte någonting du köper.
Ditt fel att du har begett dig i den situation du är i...


Betyg i all sin ära, men vad är dom bra till?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 19 2012 01:59am
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 09:48)
Betyg i all sin ära, men vad är dom bra till?


inget :)

så länge det är G eller över

får man IG så räknas ju inte poängen på kursen (gymnasienivå dvs)

This post was edited by Intenso8 on Jun 19 2012 02:01am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jun 19 2012 04:07am
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 09:48)
Betyg i all sin ära, men vad är dom bra till?


Haha jadu, vad fan är dom bra till?

Tänk lite snälla nån.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 04:12am
Quote (eviilution @ Jun 19 2012 08:48am)
Betyg i all sin ära, men vad är dom bra till?


Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jun 19 2012 04:53am
Quote (Intenso8 @ Jun 19 2012 09:59am)
inget :)

så länge det är G eller över

får man IG så räknas ju inte poängen på kursen (gymnasienivå dvs)


antar att sålänge du inte överväger eftergymnasial utbildning så räcker det med att du har G> i alla ämnen. men om du vill göra något roligt med det liv så krävs det antingen det förstnämnda eller att du har en enorm social kompetens.

e. IMO

This post was edited by Charlieone on Jun 19 2012 04:53am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jun 19 2012 06:21am
Quote (Intenso8 @ 19 Jun 2012 07:59)
inget :)

så länge det är G eller över

får man IG så räknas ju inte poängen på kursen (gymnasienivå dvs)


Jag satsade på G, fick 3 ig och några vg resten g.

Quote (Alphabetz @ 19 Jun 2012 10:07)
Haha jadu, vad fan är dom bra till?

Tänk lite snälla nån.


Ptja.. vad ska jag ha alla mvg till när jag hade jobb redan som billackerare? Även om du inte har jobb så varför ska ditt betyg i något som ej har med yrket att göra styra över om du ska få jobbet eller ej?

Innan du dumförklarar så tänk ett steg till.

Quote (Svartermetalisk @ 19 Jun 2012 10:12)
http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/00938/hamburgare3_938399c.jpg


Där kan du hamna även om du har bra betyg. Exmepelvis om man gick samhäll är mcd ett mycket möjligt val.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 19 2012 06:30am
Quote (eviilution @ Jun 19 2012 01:21pm)

Där kan du hamna även om du har bra betyg. Exmepelvis om man gick samhäll är mcd ett mycket möjligt val.


Jag gick fan samhäll fast jag hoppade av (:

Tur det för det är roligare att sälja skivor än att flippa hamburglars :o
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jun 19 2012 06:31am
Quote (eviilution @ 19 Jun 2012 14:21)
Jag satsade på G, fick 3 ig och några vg resten g.



Ptja.. vad ska jag ha alla mvg till när jag hade jobb redan som billackerare? Även om du inte har jobb så varför ska ditt betyg i något som ej har med yrket att göra styra över om du ska få jobbet eller ej?

Innan du dumförklarar så tänk ett steg till.



Där kan du hamna även om du har bra betyg. Exmepelvis om man gick samhäll är mcd ett mycket möjligt val.


det ända viktiga med G i alla ämnen är väl om du ska bli snickare eller liknande :P vad är 3 år på gymnasie i poäng? 2550? dom dras av i lärlingsboken... profit!
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll