Hyser inget agg mot någon speciell ras, har många många invandrarkompisar, och jag tror att det är det som vissa saknar, få sig en bild utav hur andra kulturer är och går till
Iaf, den invandring jag inte gillar = den som inte gynnar Sverige, folk som bara går på bidrag i flera flera år, barn som rånar folk, leker mangaz etc.. Såna kan få stanna hemma vart dom nu än kom ifrån
Sen kan man ju diskutera om ifall det är deras egna fel eller inte, när alla invandrare sätts på samma ställe (Tensta, Rinkeby etc), ifall man bara låter invandrare umgås med invandrare så blir dom väl tillslut emot tanken att umgås med Svenskar, precis som många Svenskar ogillar tanken att umgås med invandrare
Ett Sverige med bara Svenskar skulle knappast vara så rikt och framgångsrikt som det idag är utan all invandring, däremot så bör det vara nån slags gräns på hur många som tas in per år och lite krav iaf..
