d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > It's Time
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 15 2012 03:14pm
Finns säkert typ tusentals tips på internet hur man kan sluta dricka.

Gäller bara att hitta rätt metod och vilja :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 03:17pm
Quote (Teposen @ Jun 15 2012 10:14pm)
Finns säkert typ tusentals tips på internet hur man kan sluta dricka.

Gäller bara att hitta rätt metod och vilja :)


Tror faktist det är viljan som brister då jag har rätt kul med polare osv trots all alkohol intag
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 15 2012 03:18pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 15 2012 10:17pm)
Tror faktist det är viljan som brister då jag har rätt kul med polare osv trots all alkohol intag


Annat folk kan hjälpa dig, men det största ansvaret ligger på dig själv :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 03:20pm
Quote (Teposen @ Jun 15 2012 10:18pm)
Annat folk kan hjälpa dig, men det största ansvaret ligger på dig själv :)


Jag har ju fortfarande vett i mig att kunna leva normalt då jag måste köra på jobbet.

Har bekanta i norr som ligger på stadiga 2.0-2.5 promille i "nyktert" tillstånd och det är en helvetes väg dit
så det är därför jag inte anser att jag har så stort problem ändå
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 15 2012 03:20pm
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 23:08)
tips på hur man ska sluta?
har en bra karaktär och mentallitet men alkohol är på någon helt annan nivå än tobak
sist jag träffa min mor gick hon iväg i tårar då jag förklara, vore lite roligare att kunna prata med sin mor än att slösa pengar på alkohol med polare

e:

tror inte direkt internet är det rätta sättet eller lättaste men ltie tips skadar inte




har halva 80&anr kvar och en slant whisky + lite cpt morgan kvar
är i märsta, har du lust kom och hämta gratis


Önskar att jag kunde men jag är ungefär 40 mil ifrån märsta :P
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jun 15 2012 03:22pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 15 2012 10:20pm)
Jag har ju fortfarande vett i mig att kunna leva normalt då jag måste köra på jobbet.

Har bekanta i norr som ligger på stadiga 2.0-2.5 promille i "nyktert" tillstånd och det är en helvetes väg dit
så det är därför jag inte anser att jag har så stort problem ändå


Det är bra. Låt det inte skena iväg bara så ska du nog klara dig! :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 03:23pm
Quote (SCXiao @ Jun 15 2012 10:20pm)
Önskar att jag kunde men jag är ungefär 40 mil ifrån märsta :P


Bor du norr eller söder? (gissar på norr) NV eller NÖ?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 15 2012 03:24pm
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 23:23)
Bor du norr eller söder? (gissar på norr) NV eller NÖ?


Söder, småland :P
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2012 03:26pm
Quote (SCXiao @ Jun 15 2012 10:24pm)
Söder, småland :P


Åsa-Nisse <3

är det bara 40 mil till småland från märsta/uppsala/stockholm ?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Jun 15 2012 03:28pm
Quote (Kerzhakov @ 15 Jun 2012 23:26)
Åsa-Nisse <3

är det bara 40 mil till småland från märsta/uppsala/stockholm ?


Yes, ~45 mil från Växjö och jag bor ungefär mellan Växjö-Jönköping ^_^
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll