Quote (Teposen @ Jun 15 2012 10:18pm)
Annat folk kan hjälpa dig, men det största ansvaret ligger på dig själv

Jag har ju fortfarande vett i mig att kunna leva normalt då jag måste köra på jobbet.
Har bekanta i norr som ligger på stadiga 2.0-2.5 promille i "nyktert" tillstånd och det är en helvetes väg dit
så det är därför jag inte anser att jag har så stort problem ändå