Quote (Litttle_Brother @ 10 Jun 2012 23:35)
Asus x73 eller vad de heter och MSI datorerna. Kostade 15k.
Min till exempel:
http://www.proshop.se/Barbar-dator/MSI-GT780DXR-2290415.html?utmsource=prisjakt&utmmedium=cpc&utmcampaign=pricesite Samt har ju MSI nyligen släppt ut ännu ett gäng ännu bättre grymma gaming laptops. Så nu har ju denna ovanstående dator aka min dator slutas att säljas på många ställen pga att massa nya MSI laptops har kommit. Tror asus även kommit med nya gaming laptops.
Iaf så kan jag köra MASSA samtidigt på min dator utan att de blir problem med värmen, de enda som blir om man kör för krävande skit är att det blir laggit. T ex bf3 på ultra kan du i princip inte köra på nån laptop laggfritt. De dyraste stationära datorerna tar de dyraste bärbara datorerna rätt hårt.
Så för den skullen om du vill ha super ultimat extrem prestanda så ska du inte ha en laptop. Men dagens BRA gaming laptops klarar fan då av att kyla ner datorn. Tro mig.
Har du hittat nå bra kylplatta?
För testade flera stycken till min förra dator, hjälpte inte mycket alls

använder den jag länkade.. min dator hade vart död redan utan den.. innan jag hade räckte det med 5minuter av skyrim o den dog.. nu kan jag lira vad som helst hur länge som helst utan att den dör av överhettning.. Så min funkar galant..
Och så har jag en till från pokerstars, lite simplare, men köpt med fpp's från pokersajten.. funkar helt okej den med, farsan använder den dock, hans dator dog förut av överhettning utan att ens starta nåt spel eller liknande.. men inga problem efter att han använt den..
This post was edited by berhemuli on Jun 10 2012 03:47pm